تعداد بازدید: 2056

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 3 اسفند 1385-0:0

عهد كرده ايم خاك پاي مردم باشيم-سليماني

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درساري گفت:امروز مديران ترسو جايگاهي ندارند.


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات همبستگي دولت و ملت را مطلوب دانست و گفت: امروز مديران ترسو جايگاهي ندارند و دولت نهم بسياري از مسوولان پرخرج را كنار گذاشته است.

"محمد سليماني" افزود:
برخي از مديراني كه ترسو و پرخرج هستند نيز با فشار دولت و ملت كنار گذاشته خواهند شد.

وي با بيان اين كه دولت نهم عهد كرده است تا خاك پاي مردم باشد تصريح كرد: امروز ملت هميشه در صحنه‌ها حضور پررنگ دارد و زالوصفتهايي كه مي‌گويند شرايط ايران بحراني است با حضور ميليوني مردم در راهپيمايي ‪۲۲‬ بهمن پي به اشتباهات خود بردند.  

سليماني ادامه داد: امروز بازي سياسي و گروه‌گرايي كنار گذاشته شده و فقط خدمت به مردم سرلوحه كار دولت نهم است.

وي با اشاره به اينكه فرهنگ بومي ملت ايران آنقدر غني و قوي است كه با تكيه بر آن مي‌توانيم به جايگاه واقعي خود برسيم گفت: اين ملت هر تصميمي بگيرد، آن را به نتيجه مي‌رساند و دولت نهم نيز تاكنون تمامي قول هايي را كه داده اجرا كرده است.

سليماني، توزيع عادلانه سرمايه و خدمات، آشنا شدن با مسايل و مشكلات منطقه و تصميم‌گيري و برنامه‌ريزي واقعي را از نتايج سفر هيات دولت به استانها عنوان كرد و گفت: تصميم‌گيري به موقع و اجراي كارشناسي آن از افتخارات اين دولت است.

وي گفت: سرعت در تصميم‌گيري به معني كار غيركارشناسي نيست و كساني كه از اين موضوع سواستفاده مي‌كنند، در حق مردم ظلم مي‌كنند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: امروز با همگام شدن دولت و ملت اهداف حضرت امام تحقق يافت و اگر ايران اسلامي به جايگاه اصلي خود كه قدرت الهي است، برسد شاهد تحول جهاني نيز خواهيم بود.(irna+farsnews)


  • جمعه 4 اسفند 1385-0:0

    جناب آقاي دكتر سليماني
    انشاء الله صداقت شما باعث نشان دادن آنچه كه گفته ايد در صحنه عمل به مردم باشد. آنچه ما مي بينيم دولت نه تنها اراده اي براي حذف مديران پرخرج به خاطر پرخرجي آنها نداشته است بلكه بالعكس به تعدادي از رياكاران و افرادي كه با زد و بندهاي فراوان به آلاف و علوفي رسيدند فذصت داده تا چهره منفور خود را با حمايت هاي دولت و به بهانه اصولگرايي تقديس نمايند در حالي كه اصولگرايي امر مقدسي است اين سوء استفاده ها نبايد فرصت بروز پيدا مي كردند. راستي چرا در مخابرات خدمات تا اين اندازه گران است و فشار زيادي به مردم براي هزينه هاي رنگارنگ من درآوردي در قبوض تلفن بخصوص تلفن همراه وارد مي نماييد. جواب خدا را چگونه مي توانيد بدهيد كه اين همه حق الناس را بر گردن مي گيريد. در قبض فقط بايد يك ايتم مصرف بيايد و نه چيزهاي ديگري نظير آبونمان، خدمات ويژه، و ... خداوند همه را به راه راست و درست هدايت فرمايد. اگر خوانديد راهنمايي بفرمائيد.


    ©2013 APG.ir