تعداد بازدید: 2575

توصیه به دیگران 1

شنبه 5 اسفند 1385-0:0

اين تذهبون؟

در حاشیه ی طرح سوالات اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان استان تهران.


دنياي عجيبي است. انگار همه چيز را وارونه مي بينيم. در حالي كه زمين و زمان و جِن و اِنس به واسطه نابخردي و حماقت آشكار كفار قرن حاضر در توهين به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص)، با قلوبي مملو از حزن و اندوه بر تئوريسين ها و طراحان استراتژي اهانت به ائمه معصوم لعن و نفرين مي فرستند، در كشور ما و در فرهنگي ترين دستگاه اجرايي كشوركه رسالت انبياء الهي را وظيفه و تكليف خود مي داند عمداً يا سهواً، فرقي نمي كند، برخي به اصطلاه فرهنگیان كه داعيه سينه چاكي آنها گوش فلك را كَر كرده است بي محابا و آشكارا با سخيف ترين ادبيات به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) در سالي كه مزين بنام مبارك اوست مي تازند. وااسفا! اَين تذهبون، به كجا مي روند اين سينه چاكان تفكر متحجرانه و فرهنگ سوز!
براستي مقايسه پيامبر اكرم(ص) با ... در سئوالات آزمون ضمن خدمت فرهنگيان استان تهران، نمونه و مصداق كامل اهانت و بي حرمتي به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) نيست؟


واقعاً چه تمايزي بين اينگونه اهانت ها و توهين كاريكاتوريست دانماركي وجود دارد؟
وقتي در كشوري كه يكسال تمام بنام پيامبر اعظم(ص) نامگذاري شده اينگونه به حريم آسماني آن معصوم بي بديل اهانت مي شود، از كاريكاتوريست و نقاش هلندي و دانماركي و يا نويسنده مرتد هندي همانند سلمان رشدی چه انتظاري مي توان داشت ؟
آيا اگر اين رويداد تاسف بار و اهانت آميز در دوره مسئوليت دولت مظلوم «خاتمي» روي مي داد، فعالان فرهنگی و مذهبی ارشد به اين سادگي از كنار آن عبور مي كردند؟


قلم را ياراي توصيف آنچه كه روي داده و آنچه كه اتفاق افتاده نیست. فقط مي توان گفت: خدایا به ما رحم كن.(bashirnews)


  • دوشنبه 7 اسفند 1385-0:0

    برادر جان يك خورده تحقيق كن اين سئولات موهن را معاون اسبق اداره كل آموزش و پرورش تهران كه از مديران خاتمي مظلوم شما بود طرح كرد كه فعلا سمت استادي مراكز ضمن خدمت را دارند.


    ©2013 APG.ir