تعداد بازدید: 2474

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 28 آبان 1396-9:9

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد:

در مازندران کارهای بزرگ ندیدیم/ سرمايه گذار اسير كاغذ بازی است

شمس الله شریعت نژاد: بیکاری و مشکل اشتغال امروز در کشور حاصل بی تدبیری دولت‌های گذشته است/ مازندران استانی است که کارهای بزرگ در آن صورت نگرفته است/ سرمایه‌گذار را درگیر کاغذبازی و پاس‌کاری در ادارات کردیم و به همین دلیل، پشیمان و دل‌زده، استان را ترک می‌کند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وجود خیل جوانان بیکار به دلیل مدیریت ناکارآمد در کشور است، اظهار کرد: انتظار داریم در دولت امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی را که مدت‌ها است گرفتار کج سلیقگی و مشکل آفرینی دستگاه‌های دولتی شده، برطرف شود.

شمس الله شریعت‌نژاد از افزایش یارانه‌ها به عنوان اقدامی غیرکارشناسی و یک تناقض آشکار با وضع کشور نام برد و گفت: بیکاری و مشکل اشتغال امروز در کشور حاصل بی تدبیری دولت‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه بدون کار کارشناسی در شرایطی پرداخت یارانه‌ها آغاز شد که برای حمایت از بخش تولید و اشتغال هیچ برنامه‌ای در دست نبود، تصریح کرد: همین مساله سبب رکود در بخش تولید و متعاقب آن افزایش بیکاری در کشور شد.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه در سال 42 هزار میلیارد تومان یارانه به مردم پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران از گذشته درس گرفته است، به همین دلیل در برنامه ششم، رویکرد توسعه کسب و کار پیش‌بینی شد.

این نماینده تبعیت از فرمایش های رهبر معظم انقلاب در حمایت از دولت و ترویج همدلی در جامعه را ضروری دانست و گفت: مردم به تبعیت از معظم‌له پشتیبان دولت‌ها هستند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مازندران استانی است که کارهای بزرگ در آن صورت نگرفته است، اظهار کرد: حوزه شبکه راه‌ها، زیرساخت شبکه آب رسانی، تامین و توزیع آب، سیستم آب و فاضلاب شهری و ... با مشکلاتی مواجه هستیم.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه این مشکلات مازندران به دلیل سوء مدیریت‌ها مضاعف می‌شوند، افزود: با وجود حساسیت‌های زیست محیطی، مدیریت مناسبی در سیستم فاضلاب صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه میزبان جمع بزرگی از هموطنان در این منطقه از کشور هستیم، اقدام در حوزه توسعه سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی یک ضرورت است و امکانات امروز این بخش پاسخگوی نیازهای مردم بومی هم نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز با توجه به تنگناهای اقتصادی، بیشتر نیازمند تدبیر هستیم، اظهار کرد: تسهیل در روند سرمایه‌گذاری از دیگر انتظارات ما از دولت است که باید با تدبیر انجام شود.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه با وجود جاذبه‌ای که مازندران دارد، آن‌قدر سر راه سرمایه‌گذار، مانع ایجاد کردیم که مایل به حضور در این استان نیست، افزود: سرمایه‌گذار را درگیر کاغذبازی و پاس‌کاری در ادارات کردیم و به همین دلیل، پشیمان و دل‌زده، استان را ترک می‌کند.

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در غرب مازندران یک میلیارد مترمکعب آب روان داریم که وارد دریا و شور می‌شود، ادامه داد: سیاست وزارت نیرو شیرین کردن آب شور دریاست، وقتی قدرت مهار آب‌های شیرین را ندارند، چگونه به دنبال طرح شیرین کردن آب شور دریا هستند.

وی در پایان گفت: مردم باور نمی‌کنند منطقه‌ای با 1200 میلی‌متر بارندگی، مشکل کمبود آب داشته باشد.

 



    ©2013 APG.ir