تعداد بازدید: 2554

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 17 بهمن 1396-18:10

با حضور معاون استاندار و مدیرکل ارشاد مازندران؛

آمفی تئاتر ارشاد سوادکوه به بهره برداری رسید

 برای تجهیز و نوسازی سالن ارشاد سوادکوه، 4 میلیارد هزینه شده و ظرفیت سالن 198 نفر است. 98 درصد کار به اتمام رسیده و تنها دو درصد که مربوط به اتاق گریم است تا هفته آینده به پایان می رسد.


 مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، حلیمه خادمی: پیش از ظهر امروز سه شنبه، همزمان با دهه فجر در شهرستان سوادکوه، دو پروژه افتتاح شد.

  نخستین پروژه سالن فرهنگی-هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه بود که توسط حسن خیریانپور -معاون توسعه و امور اقتصادی استاندار مازندران- افتتاح شد.

معاون استاندار در مراسم بهره برداری از این سالن سه دستاورد بزرگ و منحصر به فرد  انقلاب را ااستقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برشمرد و تاکید کرد: خوشحالیم که بیگانگان برای ایران سیاست مشخص نمی کنند

وی با اشاره به این که این سالن در راستای گسترش فرهنگ و توسعه فرهنگ بومی به بهره برداری رسید، تصریح کرد: با وجود همه نارسایی ها و تحریم های ظالمانه و مسایل و مشکلاتی که دشمنان ایجاد می کنند، مسئولان با نگاه خدمت رسانی و شتاب به توسعه همه جانبه کشور، ایفای وظیفه می کنند.

 خیریانپور یادآور شد: در ایام دهه فجر امسال در استان مازندران ٧٩۴ پروژه عمرانی و طرح های تولیدی و اقتصادی با اعتبار ٨٠١ میلیارد تومان به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: امسال برای تولید و اشتغال تسهیلات در نظر گرفته شده و  در٩ ماهه امسال بانک های استان از منابع داخلی خود بالغ بر ده میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف اختصاص داده اند.

در ادامه این مراسم احد جاودانی -مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران-  با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان سوادکوه گفت: از دوسالل پیش تعیین شد که این سالن در خور شان مردم شهرستان نوسازی و تجهیز شود و اکنون یکی از بهترین آمفی تئاترهای استان را در اینجا داریم

وی خاطر نشان کرد: برای تجهیز و نوسازی این سالن 4 میلیارد هزینه شده و ظرفیت سالن 198 نفر است. 98 درصد کار به اتمام رسیده و تنها دو درصد که مربوط به اتاق گریم است تا هفته اینده به پایان می رسد .

گفتنی است امروز با حضور معاون استاندار و مسئولان محلی دستگاه سی تی اسکن و بی خطر ساز بیمارستان شهدای زیراب هم به بهره برداری رسید.

 



    ©2013 APG.ir