تعداد بازدید: 3620

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 8 اسفند 1396-10:30

چهره ها از حسین زادگان می گویند

حسین زادگان؛ استثنا در انتخاب

در پی انتصاب احمد حسین زادگان به سمت معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، به سراغ چند فعال سیاسی رفتیم و راجع به این تغییر سئوالاتی پرسیدیم. در این گزارش جعفر رحمان زاده، اسفندیار عشوری، مهدی احمدی فولادی، رضا ستاری، دوستعلی دهقان و نصرالله دریابیگی با ما گفتگو کردند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: چند روز از انتصاب احمد حسین زادگان به سمت معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران می گذرد و واکنش ها به این تصمیم مهم استاندار مازندران ادامه دارد. در محافل سیاسی و فضای مجازی استان از این جابجایی استقبال شده است و ناظران در انتظار دیگر تغییرات استاندار در روزهای آینده هستند.

در همین زمینه مازندنومه با چند فعال سیاسی اصلاح طلب مازندران گفتگو کرده و نظرشان را درباره این انتصاب پرسیده است.

* این اقدام شایسته و بهترین انتخاب بود

جعفر رحمان زاده –استاندار زنجان در دوره اصلاحات- به مازندنومه گفت: در جلسه ای خدمت آقای اسلامی عرض کردم چون ایشان از بدنه وزارت کشور نیستند، معاون سیاسی حتماً از بدنه وزار ت کشور باشد که خوشبختانه این مساله در مورد آقای حسین زادگان صدق پیدا کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که آقای حسین زادگان علاوه بر اینکه دانش آموخته رشته علوم سیاسی است، از کادر وزارت کشور است، تاکید کرد: معاون سیاسی جدید سابقه فرمانداری و تجربه بالایی دارد و در مجموع ویژگی هایی که برای معاونت سیاسی لازم است، در او وجود دارد.

رحمان زاده اظهار کرد: علاوه بر ویژگی های مثبت اخلاقی و رفتاری آقای حسین زادگان، این اقدام شایسته و بهترین انتخاب بوده است.
 
استاندار اسبق زنجان با بیان این که وزارت کشور دو ماموریت اختصاصی دارد که یکی انتخابات و دیگری برقراری امنیت است، گفت: هر دو موضوع در حیطه وظایف و اختیارات معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و انتظار ما این است که معاون سیاسی جدید همه ی امکانات و استعداد و توانایی هایش را به کار بگیرد تا انتخاباتی قانون مند و سالم در دفاع از حقوق شهروندان و صیانت از آرای مردم انجام شود.

وی ادامه داد: امنیت هم باید از شکل سخت افزاری خارج شود، چرا که این مقوله فراتر از چیزی است که برخی تصور می کنند و باید امنیت واقعی برای شهروندان تامین شود.

رحمان زاده با بیان این که معاون سیاسی و امنیتی استاندار باید توجه داشته باشد که تامین امنیت در تعارض با آزادی شهروندان نباشد، استدلال کرد: اصل صریح قانون اساسی این است که نمی شود به بهانه  استقلال، امنیت و تمامیت ارضی، آزادی را محدود کرد. البته به بهانه آزادی هم نمی شود امنیت را زیر سوال برد و باید یک رابطه وسیع و منطقی بین این دو مقوله فراهم شود.

* انتظار داریم آقای حسین زادگان در استان تحول ایجاد کند

اسفندیار عشوری –عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی کشور- به خبرنگار مازندنومه گفت: یکی از ویژگی های مثبتی که آقای حسین زادگان دارد، این است که وزارت کشوری و از رده های پایین مدیریت شروع کرده است و فرمانداری نوشهر و دو دوره فرمانداری ساری را در کارنامه دارد، بنابراین جایگاه جدیدش را به خوبی می شناسد.

 وی با بیان این که حسین زادگان با تجربه و اهل تامل و تعقل است، تاکید کرد: او با ظرفیت ها و مشکلات استان آشنایی کامل دارد و در این مقطع زمانی، گزینه ی بسیار مناسبی است.

عشوری با اشاره به این که حسین زادگان از افراد وفادار به دولت آقای روحانی است، تصریح کرد: او در سال 92 ریاست ستاد اصلاح طلبان استان مازندران آقای روحانی را به عهده داشت و انتخاب وی برای پاسخ به انتظارات کسانی که به آقای روحانی رای دادند، صحیح بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که حسین زادگان کمک خوبی برای استاندار است، بیان داشت: او سابقه خدمت در شرق، مرکز و غرب استان را دارد و به خوبی با مازندران آشناست.

وی افزود: این انتخاب به اصلاح طلبان و اعتدالیون حس خوبی داد و آن ها لمس کردند که به نظرشان توجه شده است.

عشوری اظهار کرد: با توجه به تجربه ای که حسین زادگان دارد و با توجه به خاستگاه فکری او  که اصلاح طلب است، پیشنهاد می کنم سیاست های اعتدالی دولت روحانی را در پیش بگیرد و کسانی را در مناصب فرمانداری و بخشداری ها به کارگیری کند که سیاست های دولت تدبیر و امید را پیاده کنند.

*حسین زادگان مخلص، توانمند و علاقه مند به کار است

مهدی احمدی فولادی- دبیر انجمن اسلامی معلمان استان مازندران و از فعالان سیاسی اصلاح طلب مرکز استان مازندران- با اشاره به این که تا زمانی که از کسی شناخت کامل نداشته باشم، از او تعریف و تمجید نمی کنم، گفت: آشنایی  و شناخت قدیمی با آقای حسین زادگان دارم و او نیروی مخلص، توانمند و علاقه مند به کار است.

وی ادامه داد: حسین زادگان به آبادانی شهر و استان علاقه مند است و بیشتر از اینکه به فکر زندگی خود باشد، در اندیشه حل مسایل مردم است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که معاون سیاسی استاندار مازندران مردم دوست و پاکدست است، تاکید کرد: مهمترین ویژگی که مدیران باید داشته باشند، تخصص و پاک دستی است که هردو ویژگی را آقای حسین زادگان دارد.

احمدی فولادی دلسوز بودن را ویژگی دیگر معاون سیاسی استاندار مازندران برشمرد و افزود: او واقعاً دلش می خواهد برای مردم کار کند. البته وی می توانست مسئولیت های دیگری را در کشور داشته باشد که تراز سیاسی و مالی بهتری داشت، اما چون به شهر و استانش علاقه مند است، این مسئولیت خطیر و سنگین را قبول  کرد.

وی گفت: انتظار داریم آقای حسین زادگان در استان تحول ایجاد کند، چون مسئولیت انتصاب فرمانداران و بخشداران با معاونت سیاسی و امنیتی استانداری است و من معتقدم با درایت و کفایتی که او دارد، می تواند زیر مجموعه خوبی را انتخاب کند .

احمدی فولادی در پایان یادآور شد: استاندار مازندران باهوش، با درایت و دلسوز است و من به آینده استان امیدوارم.

* انتخاب حسین زادگان جزء استثناهاست

دوستعلی دهقان - دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان ساری- در گفتگو با ما بیان داشت: قطعاً نظر ما نسبت به انتصاب آقای حسین زادگان مثبت است، چرا که هم تجربه ی کار سیاسی دارد و هم از نظر تخصص، حوزه مطالعاتی او علوم سیاسی است.

وی ادامه داد: در فضای نامطلوبی که وجود دارد، انتصابات و انتخاب آقای حسین زادگان جزء استثناهاست، چون او دانش و تجربه را باهم دارد.

دهقان با بیان این که انتظار ما آن است که فضای سیاسی استان با این انتصاب، توسعه یابد، افزود: احزابی که در استان هستند، کمک کنند تا فضای سیاسی فعال تر و پویاتر شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: حسین زادگان فقط معاون سیاسی یک حزب خاص نیست و حتماً همه ی افراد، احزاب و گروه ها را  مد نظر خواهد داشت.
 
دهقان تاکید کرد: معاون سیاسی باید تغییرات را در سطح مدیرانی که با دولت تدبیر و امید همراه نیستند، انجام دهد و بعد از این تغییرات، در فضای سیاسی تحول ایجاد کند .

وی ادامه داد: جامعه مشکلات اجتماعی زیادی دارد و آقای حسین زادگان با با برنامه ریزی مدون به این سمت حرکت کند که جامعه را در برابر مشکلات اجتماعی ایمن تر کند.

*حسین زادگان برنامه محور است و ثبات سیاسی دارد

رضا ستاری -دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاههای استان مازندران- به خبرنگار مازندنومه گفت: انتصاب آقای حسین زادگان اتفاق خوبی بود، به خاطر اینکه مردم به این دولت رای دادند و مسلماً انتظارات و خواسته هایی دارند و انتخاب آقای حسین زادگان هم در همین مسیر است.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های مثبت معاون سیاسی استاندار مازندران، داشتن ثبات سیاسی و نداشتن اعوجاج در مواضع سیاسی است.

ستاری ادامه داد: برخی سیاسیون استان بنا به منافع و مصالح شخصی خودش، گاهی با افرادی همراهی می کنند، ولی در طول سال های فعالیت او، ما چنین رفتاری ندیدیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که یکی دیگر از صفات خوب آقای حسین زادگان این است که اعتقاد به برنامه دارد، بیان کرد: امیدواریم این دو ویژگی خوب یعنی ثبات سیاسی و برنامه محوری  را در منصب جدید هم شاهد باشیم.

ستاری با اشاره به این که انتظار داریم نیروهایی که به کار گرفته می شوند، در جهت خواسته های مردم باشند، افزود: مردم به یک برنامه  و تفکر رای دادند و انتظار داریم افرادی که تصدی امور را عهده دار می شوند، در راستای رای و خواسته مردم باشند و نباید تسلیم فشارهای مراکز قدرت شد.

وی تاکید کرد: اگر دوران مدیریت کوتاه باشد و نام نیک بماند، بیشتر ارزش دارد تا اینکه مدیریت طولانی باشد، اما همه ناراضی باشند

*حسین زادگان شادابی و توسعه سیاسی را برقرار کند

نصرالله دریابیگی –دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران- درباره انتخاب معاون سیاسی و امنیتی جدید استاندار مازندران گفت: من به نمایندگی از کارگران و بازنشستگان انتخاب شایسته آقای حسین‌زادگان را به استاندار و نیز به خودش و مردم شریف مازندران تبریک می‌گویم.

وی افزود: به عنوان یک کارگر اصلاح طلب که در اردوگاه ستاد آقای روحانی فعالیت داشتم، از آقای حسین‌زادگان انتظار دارم شادابی و توسعه سیاسی همراه با نشاط، وحدت و انسجام را در استان برقرار کند.

این فعال سیاسی و کارگری ادامه داد: انتظارمان آن است که آقای حسین‌زادگان در انتخاب کارگزاران متعهد، متدین، جوان و ولایت مردار و طرفدار محرومان و مستضعفان و حامی توسعه اشتغال در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و رفع مشکلات مردم در قالب انتخاب فرمانداران و بخشداران، مدیران کل و تمامی افراد استان در سایه انقلاب و ولایت فقیه، دولت و تحت مدیریت دلسوزانه و حکیمانه آقای استاندار اقدام کند.

دریابیگی تصریح کرد: مهمترین انتظارمان از آقای حسین‌زادگان آن است که نمایندگان کارگران در تمامی شهرها و شورای اداری و کمیسیون‌های کارگری و تخصصی اشتغال حضور داشته باشند تا بتوانند مشکلات کارگران را به اطلاع مسئولان برسانند.


  • پنجشنبه 10 اسفند 1396-9:45

    و حالا چهره ای دیگر از حسین زادگان در این سمت جدید. باشید و ببینید

    • چهارشنبه 9 اسفند 1396-8:47

      تبریک به حاج مجید. امیدوارم تغییرات را بزودی اغاز کند

      • سه شنبه 8 اسفند 1396-16:2

        آقای استاندار هنوز مشکل کارمندان سازمان همیاری شهرداریها کی حل می شود به شب عید رسیدیم با انبوه مطالبات


        ©2013 APG.ir