تعداد بازدید: 2828

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 13 اسفند 1396-8:25

در گفتگو با دو نماینده مجلس عنوان شد:

انتخاب حسین زادگان هوشمندانه بود

نانواکناری: مازندران، استانی سياسي است و آقای حسین زادگان از هوش سياسي بالايي برخوردار است که می توانند مسایل سیاسی استان را با درایت پیش ببرد/ اسماعیلی: حسین زادگان در سطوح مختلف مديريتي در کشور، استان و شهرستان حضور داشته و هميشه موفق بوده است.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: ولی الله نانواكناري -نماينده بابلسر- در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان این که به استاندار محترم بابت انتخاب خوب و بجای اقای حسین زادگان در سمت معاون سیاسی و امنیتی، تبريك مي گويم، گفت: آقای حسین زادگان فردي با تجربه و دانش برای این مسئولیت مهم است.

وی با اشاره به این که انتظار داريم معاون سیاسی استاندار در اين مسئوليت، گام هاي بلندي را بردارد، افزود: مازندران، استانی سياسي است و آقای حسین زادگان از هوش سياسي بالايي برخوردار است که می توانند مسایل سیاسی استان را با درایت پیش ببرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به این که مردم مازندران در صحنه های مختلف و ميدان هاي عمل هوشمندانه وارد مي شوند، تصریح کرد: نمونه حضور مردم را در دفاع مقدس مشاهده کردیم و خود آقاي حسين زادگان از كساني است كه در جبهه ها حضور داشت و با شهيداني چون علمدار و معلمي هم رزم بود.

نانواکناری با بیان این که مردم مطالباتي دارند، از جمله این که در استاني امن و آرام، زندگي خوب و توسعه يافته اي داشته باشند، ادامه داد: نگاه مردم اين است كه مسئولان در جهت مطلوبيت گام بردارند. زمينه ورورد به زندگي مطلوب هم اين است كه امنيت باشد و ما مطمئن هستيم آقاي حسين زادگان که از نیروهای ارزشی هستند، مي توند اين خواسته را محقق كند.

*حسین زادگان به غرب استان توجه ويژه داشته باشد

علی اسماعيلي -نماينده نور و محمودآباد - هم در گفتگو با ما بیان داشت: حسين زادگان از مديران توانمند، انقلابي و ارزشي است و انتخاب او به عنوان معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استناندار مازندران جای تبریک دارد.

وی با بیان این که نخستین نكته مثبت اين انتخاب آن است كه از درون وزرات كشور فردي را براي اين سمت برگزیدند، افزود: اغلب معاون های سیاسی از سازمان هاي ديگر انتخاب مي شدند که این تغییر رویه را بايد به استاندار باذكاوت و دلسوز تبريك بگوييم .

اسماعیلی با اشاره به این که نكته دوم آن است که حسین زادگان در سطوح مختلف مديريتي در کشور، استان و شهرستان حضور داشته و هميشه موفق بوده، اظهار کرد: او تجربه كار سياسي و امنيتي را  دارد و فردي با تجربه است .

این نماینده مجلس با بیان این که معاون سیاسی و امنیتی استاندار، نیرویی ارزشي و علاقه مند به نظام و رهبري است، تصریح کرد: او مي تواند بخش بزرگی از نیروهای ارزشي را پوشش دهد و اين یکی از نکات مثبت انتخاب اوست.

وی تاکید کرد: انتظار اين است او که در فرمانداري نوشهر تجربه خدمت دارد، به غرب استان توجه ويژه داشته باشد و بتواند تحول بزرگي در عرصه مديريتي در بخشداري ها و فرمانداري های غرب مازندران ايجاد كند تا بتوانيم از وجود مديران كارآمد و توانمند جهت حل مشكلات مردم استفاده كنيم.

 



    ©2013 APG.ir