تعداد بازدید: 3147

توصیه به دیگران 1

شنبه 26 اسفند 1385-0:0

ساروي به جاي رامسري

علي کردان جاي رحيم مشايي را در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مي گيرد.


aftabnews خبرداد:به احتمال بسیار زیاد تا پایان بهار سال 86 «علی کردان» معاون ساروي وزارت کار و امور اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور جانشین «اسفندیار رحیم مشایی» رئیس کنونی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌شود. 

با بالا گرفتن دامنه انتقادات از عملکردها و اظهار نظرات جنجالی رحیم مشایی و ورود نمایندگان مجلس هفتم به ماجراهای مربوط به وی و درخواست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس برای برکناری او، وی احتمالا تا پایان بهار 86 از سمت خود برکنار و «علی کردان» جانشین او می‌شود. 

کردان پیش از این معاون مالی و اداری و معاون امور مجلس و استان هاي سازمان صداوسیما بود که سالي بعد از ورود «عزت‌الله ضرغامی» به این سازمان، به وزارت کار و امور اجتماعی رفت.وی هم اکنون عضو شوراي نظارت بر صدا و سيماست. این در حالی است که گزینه مورد نظر نمایندگان مجلس برای جانشینی رحیم مشایی، «علی ریاض» نماینده تهران در مجلس هفتم است.

حدود 10 روز قبل،  كمیسیون فرهنگی مجلس که پیشتر در نامه‌ای به رییس‌جمهور گزارشی از تخلفات و عملكرد «اسفندیار رحیم‌ مشایی» رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ارائه کرده بود، پس از مدت‌ها سکوت و بی‌تفاوتی دولت متن این نامه را علنی کرد.

  • جمعه 10 فروردين 1386-0:0

    azizan faramoosh nakonid ke dar darejeye aval irani hastim va baad mazani hameye iran saraye man ast dorood bar hameye shoma.

    • سه شنبه 29 اسفند 1385-0:0

      در جواب این ساروی منصب دوست و تمامیت خواه باید عرض کنم آنقدر اسفندیار رحیم مشایی پشتش قرص و محکم هست که ساروی ها نتونند براش سرنوشت رقم بزنند بعنوان یه رامسری و همشهری مشایی میگم گردشگری حق رامسر است نه ساری . رامسر چوب مازندرانی بودنش رو میخوره حیفه که شهری از مازندران هستیم ساروی ها برن ترافیکشونو درست کنند برن استانداری را از بهابلی ها بگیرن امثال سازمان میراث و گردشگری رو اشغال کردن برا ساروی ها هنوز خیلی زود هر موقع این شهروند ساروی در این سایت گفت حلقه کردستان یعنی چی اون وقت امیدوار باشه که یه ساروی چیزی میشه!

      • شنبه 26 اسفند 1385-0:0

        بايد اين مسئله را به فال نيك گرفت. چرا كه در قحطي مسئولين ساروي اين يكي هم بالاخره نعمتي است. راستي چرا قضيه شهر توريستي فرح آباد پيگيري نمي شود. اگر اين مسئله پيگيري شود، دولت منطقه را با فضايي بسيار عالي روبرو خواهد كرد و شهري با مختصات توريستي طراحي و براي آينده يك وزنه بسيار مهم براي سرمايه زايي خواهد بود. حال ببينيم آقاي كردان كه به خوبي به مسائل منطقه اشراف دارند مي توانند اين مهم را جا بياندازند يا اينكه در چنبره گروه گرايي و يكجانبه گرايي گير خواهند كرد و اصلاً به فكر اين مسئله هم نخواهند افتاد. همچنين از آقاي شاعري كه مدت زيادي از ساري نان خوردند و مهارت هاي لازم را براي اداره امور آموختند انتظار مي رود كانالي براي ساروي ها به وزارت كشور باز كنند تا تعدادي از نيروهاي ساروي در آنجا براي آينده مصدر خدمات به استان بشوند.


        ©2013 APG.ir