تعداد بازدید: 2157

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 12 مهر 1397-12:4

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران:

تامین امنیت اقتصادی از محورهای فعالیت پلیس است

سرهنگ علیرضا باقری: تامین امنیت اقتصادی در جامعه از محورهای فعالیت نیروی انتظامی است و رسانه‌ها می‌توانند به امنیت اقتصادی -که درخواست مردم است- بیشتر توجه کنند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: سرهنگ علیرضا باقری در نشست خبری اظهار کرد: رسانه نگرش و دستاوردهای جدیدی را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاهد هستیم رسانه با استفاده از فناوری نوین، فعالیت می‌کند، افزود: شرایط امروز رسانه‌ها متفاوت با گذشته است و پویایی را در رسانه شاهد هستیم.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت: اگر در گذشته رسانه محدود به زمان و مکان بود امروز رسانه‌ها فرا زمانی و فرا مکانی فعالیت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: رسانه راهی موثر برای آموزش گروه‌های بزرگ است و رسانه می‌تواند برای همه گروه‌ها و جنسیت‌ها تولید محتوا کند.

باقری ادامه داد: به کمک رسانه توانستیم امنیت در حوزه‌های مختلف را در مازندران ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در ایجاد حس امنیت نقش موثری دارند، خاطرنشان کرد: مخاطب‌شناسی یکی از موضوعات مهمی است که رسانه می‌تواند با شناخت این حوزه و مخاطب، نقش خود را ایفا کنند ضمن اینکه مدیریت زمان و گفتمان‌سازی از دیگر مواردی است که رسانه می‌تواند در آن نقش ایفا کند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه تامین امنیت اقتصادی در جامعه از محورهای فعالیت نیروی انتظامی است، اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند به امنیت اقتصادی -که درخواست مردم است- بیشتر توجه کنند.


این مسئول افزود: کاهش 12 درصدی تصادفات در مازندران از جمله فعالیت‌های پلیس است، ضمن اینکه با افراد مخل امنیت و آرامش جامعه هم برخورد می‌کنیم.

باقری با بیان اینکه امنیت اخلاقی مردم را هم پیگیری می‌کنیم، گفت: تلاش ما این است ارتباط نزدیک با آحاد مردم و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد سلامت درونی کارکنان ناجا را پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: در این زمینه آموزش‌های متعدد را برنامه‌ریزی کردیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه امسال ۲۰۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۹۷ میلیارد ریال کالای احتکار شده کشف شد.



    ©2013 APG.ir