تعداد بازدید: 2156

توصیه به دیگران 0

شنبه 28 مهر 1397-7:27

رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران خبر داد:

بهره‌گیری از ظرفیت مجلس برای تقوبت پیام نور

علی اسماعیلی: برای تقویت دانشگاه پیام نور از ظرفیت مجلس و مجمع نمایندگان استفاده خواهیم کرد/ بیشتر کسانی که جذب دانشگاه پیام نور می شوند از اقشار محروم و کم بضاعت جامعه هستند.


 مازندنومه، سرویس اجتماعی: به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، علی اسماعیلی -نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران- درجلسه روسای مراکز و واحدها ومدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان مازندران در مرکز محمودآباد اظهارداشت: بیشتر کسانی که جذب دانشگاه پیام نور می شوند از اقشار محروم و کم بضاعت جامعه هستند.

اسماعیلی تصریح کرد: از ظرفیت خودم و مجمع نمایندگان مردم مازندران درمجلس شورای اسلامی برای تقویت دانشگاه پیام نور استفاده می کنم.

وی بابیان اینکه در شرایط دشوار کنونی و تنگناهای معیشتی و اقتصادی،  مدیریت بر دلها و حکومت بر قلب ها اثربخش تر است، گفت: در حال حاضر نمی توان صرفا با ابزار مدیریت اداری  برمشکلات غلبه کرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه کاهش تعداد دانشجویان یکی از مشکلات عمده و مهم بیشتر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی است، همه دانشگاهها باید بکوشند تا به سمت ارتقای کیفیت حرکت کنند.

در این نشست حجت الاسلام دکتر محمود شیخ الاسلامی -رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران- با اشاره به اینکه حدود 17هزار دانشجو در 18 مرکز و واحد این استان تحصیل می کنند، برضرورت تعامل و ارتباط متقابل مدیران دانشگاه با مسئولان استانی و شهرستانی تاکید کرد.

 وی با اشاره به استقبال داوطلبان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جدید، این موفقیت را محصول فرایند ممتاز و کیفیت آموزشی  مطلوب دانشگاه پیام نور عنوان کرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان مازندران با اشاره به آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور ومهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش، از روسای مراکز و واحدها خواست تا از تمامی ظرفیت و امکانات محلی و شهرستانی برای جذب حداکثری دانشجویان و انجام تدابیرویژه برای تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب  استفاده کنند.

هم چنین دکتر عباس اسکوئیان -رئیس دانشگاه پیام نور مرکز محمودآباد- از تحصیل بیش از 500 نفر دانشجو در این مرکز خبرداد و گفت: بیش از 20کارمند و 12عضو هیات علمی با این مرکز همکاری می کنند.

حجت الاسلام احمد اسلامی -مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مازندران- هم با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و شرایط کشور بر ضرورت وحدت و انسجام کلیه نیروهای وفادار به انقلاب و نظام تاکید کرد و گفت: همه باید با وحدت و کمک به دولت و نظام زمینه هایی را فراهم کنیم تا از این مرحله گذر کنیم.

وی برگزاری پرشکوه مراسم نماز جماعت در مراکز و واحدها و توجه بیشتر به این فریضه الهی از سوی مدیران دانشگاه را خواستار شد.

در ادامه هریک از روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی دیدگاه ها و نظرات خود را درباره موضوعات و مسائلی چون راهکارهای جذب حداکثری داوطلبان به تحصیل در دانشگاه پیام نور در مرحله تکمیل ظرفیت، بررسی شیوه های حضور و همکاری اعضای هیات علمی و مدرسین مدعو، برنامه ریزی آموزشی، حق التدریسی ها، عملکرد سیستم  erp،تمدید قرارداد اعضای هیات علمی، جذب درآمدهای غیرشهریه ای و کمکهای مردمی و کمک دولت، مدیریت هزینه اعتبارات، ساماندهی اموال دانشگاه و تخصیص بهینه تجهیزات فناوری اطلاعات بیان کردند.

 



©2013 APG.ir