تعداد بازدید: 2238

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 27 آبان 1397-9:49

با حضور دادستان مرکز مازندران؛

نمایشگاه هفته کتاب ساری افتتاح شد

در بیست و ششمین نمایشگاه هفته کتاب ساری که تا سوم آذرماه دائر است، 60 ناشر در ۳۷ غرفه حضور یافته اند.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، کلثوم فلاحی: بیست و ششمین نمایشگاه هفته کتاب ساری پیش از ظهر یک شنبه با حضور فعالان فرهنگی در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری افتتاح شد.

در این نمایشگاه که تا سوم آذرماه دائر است، 60 ناشر در ۳۷ غرفه حضور یافته اند.

در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب ساری، دادستان مرکز مازندران اظهار کرد: ما با کتاب بزرگ شدیم و با کتاب زنده ایم و با کتاب هم باید از دنیا رفت.

سید یونس حسینی عالمی با اشاره به اینکه هر جا سخنی از کتاب است باید حضور یابم، افزود: اگرچه یک قاضی هستم، در طول شبانه روز 2 ساعت مطالعه می کنم و  تقویت و ترویج کتابخوانی را از وظایف خودم می دانم.

 دادستان ساری با بیان اینکه می دانیم که مشکلات کشور ما به خاطر نداشتن مطالعه است، گفت: امروز مردم و به ویژه جوانان، کمتر کتاب می خوانند در حالی که با مطالعه و آگاهی، می توان بر مشکلات پیروز شد.



 این مسئول با اشاره به اینکه معتقدم کتابخوانی باعث پیشگیری از وقوع جرم می شود، تصریح کرد: حضورم در این نمایشگاه و دیگر موارد مرتبط با کتاب، طبیعی بوده و در راستای انجام وظیفه ام است.

حسینی با بیان اینکه فرهنگ، مهمترین کار در کشور است، خاطرنشان کرد: با اقدامات فرهنگی است که کشور ساخته می شود و به سایر مسئولان هم توصیه می کنم در نمایشگاه کتاب حضور یابند.



 گفتنی است در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب ساری، از میان انبوه مسئولان فرهنگی و هنری استان، تنها دادستان ساری حضور یافته بود و این نمایشگاه را افتتاح کرد.

بیست و ششمین نمایشگاه هفته کتاب ساری از ساعت 9 صبح تا 20 پذیرای علاقه مندان است.



    ©2013 APG.ir