تعداد بازدید: 3244

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 23 بهمن 1397-22:31

با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران؛

«تونل علمدار» در ساری افتتاح شد

شهردار ساری در افتتاح تونل علمدار گفت: شهرداری ساری از محل اوراق تسویه ۴۵۰ میلیارد تومان کسب کرد. نماینده ولی فقیه در مازندران هم اظهار کرد: چنین پروژه ای افتتاح شد تا دیگر شهرها بدانند می توان با دست خالی و تلاش، کارهای مهم انجام داد.


 مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: مهدی عبوری در مراسم افتتاح تونل شهید علمدار اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی که در اغلب شهرها وجود دارد معضل ترافیک است شاید به راحتی نتوان این معضل را رفع کرد اما با تلاش می توان بخشی از مشکلات را کاهش داد.

وی افزود: مطالعات طرح جامع ترافیکی از شورای چهارم شروع شده و در شورای پنجم در حال پیگیری است، معتقدیم با برنامه می توان مشکلات ترافیکی را حل کرد.

شهردار ساری گفت: در این منطقه به دلیل ازدحام جمعیت، تقاطع همسطح در دستور کار شورا قرار گرفت.

عبوری ادامه داد: در این پروژه در کنار شمع های سازه ای، شمع های پلاستیکی هم استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: برای حل معضل آبگرفتگی در تونل، نقب به طول ۳۰۰ متر است که به تجن منتهی می شود.

شهردار ساری تصریح کرد: امروز اندیشه مدیریت شهری، رفاه و امیدآفرینی است که با کار در سایه علم، تلاش و تجربه به دست می آید.

عبوری یادآور شد: شهرداری ساری توانست از طریق اوراق تسویه نوع دوم ۴۵۰ میلیارد تومان جذب کند.

وی گفت: صد میلیارد تومان بدهی مالیاتی از سال ۸۲و ۸۷ و قرارداد بدهی پیمانکاران تا سال ۹۶ را پرداختیم.

عبوری با بیان اینکه ۱۰۵ میلیارد تومان بابت وام سال ۸۸ که برای پل ولی عصر گرفته شده بود را تسویه کردیم، خاطرنشان کرد: تا ۶ ماهه نخست سال ۹۸ همه دیون پیمانکاران تسویه می شود.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط بد اقتصادی نه تنها کار را متوقف نکردیم بلکه پروژه های جدید شروع کردیم، افزود: اعتقاد جدی ام این است امیدآفرینی با همایش به وجود نمی آید بلکه اجرای پروژه برای حل مشکل مردم به دست می آید.

وی ادامه داد: از محل سفر ریاست جمهوری ۴۰ میلیارد تومان اسناد خزانه برای پروژه های ساری اختصاص یافت.

عبوری یادآور شد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب، در سال آینده ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در ساری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بهترین فرصت برای پیشرفت ساری به وجود آمده است، گفت: دوست داشتیم امروز در خدمت استاندار باشیم، به سهم خودمان حضور وی را در مسند استانداری به عنوان ساروی مغتنم می شماریم و امیدواریم با این حضور، ساری در ردیف مرکز استان های برخوردار قرار گیرد.

* این جاده مدال افتخار است

رئیس شورای شهر ساری در این مراسم گفت: طلیعه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، امسال عطر دیگری دارد.

مسعود مدینه اظهار کرد: این جاده منتهی به سعادت، مدال افتخار است.

وی ادامه داد: مولفه های فرهنگ، ورزش، آجوزش، سرگرمی و موارد دیگر باید با هم مورد توجه قرار گیرد تا شهر خوب را بسازد.

مدینه تصریح کرد: طراحی و ساخت و بهره برداری از بسیاری از پروژه ها، بخشی از حرکاتی است که در راستای شهر دوست داشتنی انجام شده است.

 رئیس شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: تونل شهری شهید علمدار با هدف کاهش بار ترافیک، با عرض هشت متر به طول ۳۱۷ متر افتتاح شد.



*می توان با دست خالی و تلاش، کارهای مهم انجام داد

نماینده ولی فقیه در مازندران هم در سخنانی اظهار کرد: دشمن جنگ بین المللی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت اما نتوانست به هدف خود که براندازی ان قلاب بود دست یابد.

آیت الله نورالله طبرسی با بیان اینکه بعد از ۴۰ سال تحریم و تهدید و خطر، ایران اسلامی ما آباد شد، گفت: دستاوردهای طاغوت را با دستاوردهای انقلاب اسلامی مقایسه کنیم تا بدانیم انقلاب چه خدمات عظیمی ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط بد اقتصادی، چنین پروژه ای افتتاح شد تا دیگر شهرها بدانند می توان با دست خالی و تلاش، کارهای مهم انجام داد.

 



    ©2013 APG.ir