تعداد بازدید: 5575

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 29 فروردين 1386-0:0

بلديه بارفروش با كانديداهاي جديد شهرداري در انتظار تحول

يادداشت امروز روزنامه محلي" بشيرمازندران"درباره گزينه هاي شهرداري بابل.


اوايل ارديبهشت ماه آينده فعاليت دوره سوم شوراهاي اسلامي شهر و روستا آغاز مي شود. شوراهاي جديد شهر و روستا در قدم اول ابتدا با انتخاب هيأت رييسه و مسوولين كميسيون ها ساختار خود را شكل مي دهند و در مرحله دوم براي اداره حوزه مسووليت خويش شهردار يا دهيار را بر مي گزينند.

شهر بابل با جمعيتي بالغ بر 200 هزار نفر از مهمترين شهرهاي مازندران است. به همين خاطر انتخاب شهردار براي چنين شهري در گذشته و حال از حساسيتهاي خاصي برخوردار بوده است از زمان اداره شهر توسط شوراي اسلامي منتخب مردم افرادي همچون دكتر برنجيان، مهندس رضوانيان، مهندس اشرفي و در حال حاضر نيز مهندس ملايي رييسي مسووليت شهرداري را به عهده داشتند كه هر يك از اين افراد از سابقه اجرايي مطلوب در مديريت شهري برخوردار بوده اند.

 از فرداي انتخاب شوراي سوم گمانه زني هاي زيادي براي انتخاب فردي كاردان و متخصص به عنوان شهردار مطرح شد. بسياري از افراد و حتي رسانه ها به شيوه هاي مختلف افراد مورد نظر خويش را مطرح و به سمع و نظر اعضا شورا رساندند. اعضاي شوراي سوم نيز در جلسات هفتگي خويش كه هم اكنون به سه جلسه در هفته افزايش يافت ابتدا ويژگي هاي شهردار مورد نظر را مشخص و سپس بررسي گزينه هاي پيشنهادي را آغاز نمودند از ويژگي هاي برجسته اعضا جديد شوراي شهر پر كاري و جديت در يافتن راهكارهاي مثبت براي حل معضلات شهري است كه نمود بارز آن جلسات مستمر استقبال از پيشنهادات افراد دلسوز در انتخاب شهردار مي باشد

شوراي سوم براي انتخاب بهترين گزينه با شهرداران سابق نوشهر، رشت، چالوس، ساري، گرگان، بابل به مذاكره و رايزني پرداختند و در نهايت هفت نفر از افراد با تجربه و متخصص را برگزيدند اين تعداد برنامه هاي خويش را تدوين و به شورا ارايه نمودند. مهندس رنجبر شهردار فعلي اميركلا، مهندس كاردگر رييس هنرستان، سعيد خانپور شهردار سابق كرج، مهندس قاسمي مديركل اسبق بنياد مسكن، مهندس ملايي شهردار فعلي بابل، فريدون صادقي عضو هيأت علمي پژوهشكده سازمان جهاد كشاورزي مازندران و مهندس محمدپور معاون مناطق شهرداري تهران از جمله كانديداهاي تصدي سمت شهرداري بابل هستند با نگاهي به سوابق افراد مورد نظر از هم اكنون مي توان اميدوار بود كه شوراي جديد شهر بابل كه مهندس مسافري، مهندس اوليايي و مهدس علي نيا، ابوالحسني، غفار آري، مهندس طيبي و فلاح هفت عضو اصلي آن را تشكيل مي دهند با انتخاب بهترين گزينه به عنوان شهردار معضلات شهر بابل را كاهش و اجراي طرحهاي عمراني مورد نياز سرعت گيرد.


  • نوشین یحیی نژادپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 17 آذر 1386-0:0

    www.kiya.ir

    • نوشین یحیی نژادپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 3 آبان 1386-0:0

      این آدرس را در صفحه بگذارید تا مردم با چهرهای جدید و روشن فکر آشنا شوند
      تا مردم خوب بابل بتوانند به کسی که لیاقت مردم بابل را دارد انتخاب و وارد مجلس کند
      www.kiya.ir


      ©2013 APG.ir