تعداد بازدید: 2864

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1386-0:0

متفاوت از گذشته

طاهرنژاد- عضو مازندراني شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي- گفت:اگر اصلاح‌طلبان بتوانند اكثريت مجلس هشتم را كسب كنند، دولت مواضع خود را تعديل خواهد كرد.


يدالله طاهرنژاد  خاطرنشان كرد: شعار و گفتمان اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم بايد متفاوت از گذشته و متناسب با مقتضيات زمان باشد.

وي گفت: اين مساله نيازمند يك كار كارشناسي است كه در آن اقتضائات فعلي كشور و مسائل پيراموني آن لحاظ شود.

وي انتخاب گفتمان و شعار از سوي اصلاح‌طلبان را يك كار اساسي و كارشناسي جدي دانست و افزود: هم‌اكنون اصلاح‌طلبان برروي اين مساله در حال كاركردن هستند.

طاهرنژاد اظهارداشت: اگر اصلاح‌طلبان بتوانند اكثريت مجلس هشتم را كسب كنند، تاثير فوري آن بر عرصه سياسي كشور اين است كه دولت مواضع خود را تعديل خواهد كرد و به خيلي از قواعد برنامه و الزامات آن تن درخواهد داد و البته در اين صورت قطعا شرايط اقتصادي كشور بهبود پيدا مي‌كند.

اين عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي هم‌چنين گفت: شايد يكي از تبعات ديگر پيروزي اصلاح‌طبان در انتخابات مجلس هشتم در عرصه‌ سياست خارجي اين باشد كه مناسبات كشور با جهان بهبود پيدا كند. قطعا وجود اين پديده‌ها منجر به اين خواهد بود كه انتخابات آتي رياست جمهوري تحت تاثير قرارگيرد.

اين فعال سياسي با اعتقاد براين‌كه "هميشه معتدلين جناح‌ها شانس بيشتري براي پيروزي در انتخابات مختلف داشته‌اند" گفت: البته در اين دوره اين مساله شدت بيشتري گرفت و از آن‌جا كه تقريبا همه چهره‌ها امتحان خود را پس داده‌اند، به نظر مي‌رسد كه ديگر نوبت معتدل‌هاست كه به صحنه بيايند.

طاهرنژاد عمده‌ترين دغدغه‌هاي دلسوزان نظام را در اين شرايط زماني متوجه‌ برگزاركنندگان انتخابات دانست و افزود: بعد از پيروزي انقلاب هيچ زماني سابقه نداشته كه مجري و ناظر انتخابات هم طيف و هم‌فكر باشند. لذا اين مساله امروز يك مقدار ايجاد دغدغه كرده كه به ويژه در بين جناح ‌اصلاح‌طلب اين نگراني وجود دارد كه حقوق مردم در جريان اجرا و نظارت مراعات نشود و اين عدم رعايت حقوق مردم باعث شود كه آراء واقعي قابل اخذ نباشد.

اين عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي با اظهار اميدواري از اين‌كه "زمينه‌ اين نگراني‌ها از بين برود" افزود: اميدواريم كه برگزاركنندگان انتخابات اعم از مجريان و ناظران با رعايت همه‌ حقوق انساني و الهي ملت در چارچوب قانون عمل كنند و آن‌چه كه حق است و مردم خواهان آن هستند را انجام دهند.

طاهرنژاد با تاكيد براين‌كه " به هر ميزان از برگزراي يك انتخابات سالم اطمينان‌ها كاهش پيدا كند رغبت افراد شاخص براي حضور در عرصه‌ انتخابات نيز كاهش پيدا خواهد كرد" افزود: چهره‌هاي شاخص اصولگرا و اصلاح‌طلب اگر احساس كنند كه نظام راي‌گيري مبتني بر عدالت و قانون نيست حيثيت خود را قطعا وارد اين عرصه نخواهند كرد و در اين شرايط فضا براي افرادي كه وزن كافي براي كسب كرسي‌هاي مجلس راندارند باز مي‌شود و دراين صورت مشكلات كشور مضاعف خواهد شد.(isna)


  • شنبه 29 ارديبهشت 1386-0:0

    من تاسف میخورم که نماینده ما باید ایشان شوند و برایم خیلی تاسف دارد که ایشان خود را در بین این همه نیروهای فرهیخته البته بی و نام و نشان خودشان جلو انداخته اند و فکر میکنند که از آنها سرترند!! کردان و شجاعی و امثالهم اگر هر عیبی که داشته باشد یک حسن دارد و آن اینکه حتی آشغالترین نیروهای هم خط و دوست خودش را به مدیرکلی هم در استانها میرساند و رسانده است ولی امثال یوسف نژادها وقتی بر سر کار میروند ریشه دوستان خود را میزنند و این را ثابت کرده اند که چپی ها اصلا مرام ندارند منظور چپی های مازندران.فقط موقع رای دادن دوست آدم میشوند و با پرروئی تمام چهره نشان میدهند و قربان صدقه میروند. البته با آمدن خانم الهه کولایی همه آنها باید ماست ها را در کیسه کنند و دست به دامن هیات نظارت مطلقه شورای نگهبان شوند تا او را رد صلاحیت کند و تا آنها البته همانقدر آرایی را هم که دارند بین اسدی و یوسف نژاد و اون فرماندار احمق سابق و .... تقسیم شود و در نهایت شجاعی صدا و سیما(...) به مجلس خواهد رفت.


    ©2013 APG.ir