تعداد بازدید: 2763

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 26 تير 1386-0:0

پر از ويلاهاي خالي!

سهمیه‌بندی بنزین بسیاری از ساكنان شمال را كه عمدتا تعدادی از اتاق‌های و یا ویلاهای خود را در تابستان اجاره می‌دادند، متضرر كرده است.


بخشی از درآمد اغلب ساكنان نواحی شمال كشور به‌خصوص از راه به اجاره گذاشتن ویلاها، سوئیت و یا اتاق‌ها و منازل آنها تامین می‌شود اما با تصمیم دولت برای سهمیه‌بندی بنزین، بسیاری از ما از این منبع درآمدی محروم‌ شده و تامین نیازهای اقتصادی مان با مشكل مواجه شده است.

یك خواننده روزنامه "دنیای اقتصاد" در تماس با این روزنامه با بیان اینكه در تابستان امسال قیمت اجاره ویلا و سوئیت تا 50درصد كاهش یافته است، از دولت خواست تدابیری در این زمینه اتخاذ كند تا حداقل تسهیلات رفاهی برای سفر مردم از سایر نقاط كشور به استان‌های شمالی افزایش یابد.

وی همچنین یادآور شد: از زمان سهمیه‌بندی بنزین، میزان ساخت‌وساز هم در این مناطق كاهش یافته به گونه‌ای كه اغلب ساكنان منتظر تصمیمات دولت در رابطه با افزایش سهمیه‌بندی بنزین هستند.در بابلسر اجاره یك سوئیت با متراژ 70 مترمربع در حال حاضر شبی 18 هزار تومان است. اما اجاره همین سوئیت تابستان سال گذشته حدود 40 هزار تومان بود.

درهمين راستا روابط عمومی خانه صنعت و معدن استان مازندران با بیان اینکه سوخت بنزین نقش تعیین کننده و غیر قابل انکاری برای بخش های صنعت و معدن کشور دارد ، اعلام کرد: با سهمیه بندی بنزین ، بخش های صنعت و معدن با مشکل مواجه شده است.

در این گزارش لزوم تردد واحدهای صنعتی و معدنی به اقصی نقاط کشور، تردد مستمر برای تأمین مواد اولیه ، بازاریابی ، فروش ، وصول مطالبات ، پیگیری اخذ تسهیلات و سرمایه در گردش ، نظارت ، کنترل و پیگیری امور مختلف ، طولانی و صعب العبور بودن مسیرها و راه های منتهی به واحدهای صنعتی و معدني کشور با توجه به اینکه بعضی از شهرک های صنعتی و محل تعداد زیادی از واحد هاي صنعتی و معدنی در خارج شهر واقع است ، یاد آور و آمده است : این موضوعات بیانگر نقش بنزین و اهمیت آن برای کارخانجات می باشد .

روابط عمومی خانه صنعت و معدن در ادامه با بیان اینکه سهمیه بندی بنزین این مجموعه را در پیگیری اهداف خود با مشکل مواجه کرده است خواستار توجه جدی مسئولین به تأمین سوخت مورد نیاز صنایع و معادن شده است .



    ©2013 APG.ir