تعداد بازدید: 2828

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 24 مرداد 1386-0:0

رايحه ائتلاف

مسئول ستاد رايحه خوش خدمت در مازندران گفت: رايحه خوش خدمت براي حضور فعال‌تر در انتخابات مجلس هشتم ائتلاف خواهد كرد.


حميد شريعت‌نژاد افزود: مسئولان ارشد اين ستاد به اين نتيجه رسيدند كه بايد كار تشكيلاتي كنند و به طور يقين در استان مازندران نيز اين ستاد به محوري كردن كارهاي انتخاباتي به ائتلاف نزديك خواهد شد.


وي اظهار داشت: سعي خواهيم كرد كه اين بار خروجي‌هاي بيشتري داشته باشيم و همانند سال‌هاي گذشته همراه با جدايي نباشد.


شريعت‌نژاد ادامه داد: بسياري سعي دارند تا انتخابات پيش رو را ابهام‌انگيز نشان دهند، اما احزاب و گرايش‌ها مشخص هستند و هيچ‌گونه ابهامي وجود ندارد و تنها مسئله اين است كه بايد كانديداها در چارچوب خواسته‌هاي مردم قرار گيرند.


مسئول ستاد رايحه خوش خدمت مازندران خاطر‌نشان كرد: در اين انتخابات بايد بخشي از توجه‌مان بر روي آراي شناور باشد.
اين فعال سياسي درباره رويكرد انتخاباتي رايحه خوش خدمت خاطر‌نشان كرد: ما اصلي در تاريخ اسلام داريم كه نگرانمان مي‌كند و آن نفاق است كه در عصر حاضر تنها جايي كه دشمن مي‌تواند ضربه وارد كند از همين راه است، در غير اين صورت از بيرون قدرتي نخواهد داشت، برخي از داخل تفرقه ايجاد مي‌كنند و از فضا بهره‌برداري مي‌كنند كه با تدبير مقام معظم رهبري و تأكيد بر وجه اشتراك‌هاي گروه‌هاي اصولگرا بسياري از مشكلات برطرف شده است.


وي با اشاره به ائتلاف حداكثري درباره گروه‌هايي كه در اين حوزه قرار مي‌گيرند، تصريح كرد: رايحه خوش خدمت با جمعيت ايثارگران، پيروان خط رهبري و اصولگرايان تحول‌خواه ائتلاف خواهد كرد و كانديداهاي مورد نظر را معرفي مي‌كنند.


شريعت‌نژاد در خصوص چارچوب گزينش كانديداها گفت: نخستين اصل تقيد به نظام است و بايد بر ارزش‌هاي انقلاب اسلامي باور داشته و در نگاهشان سكولاريسم وجود نداشته باشد.


وي افزود: برخلاف گروه‌هاي ديگر كه شخصيت‌ها را وارد ميدان مي‌كنند، ما كساني را انتخاب كرديم و در اين مسير همانند مردم عمل كرده‌ايم تا هزينه اضافي را بر دوش نكشيم.


مسئول ستاد احمدي‌نژاد در مازندران اظهار داشت: فعاليت‌هايمان را در شهرستان‌ها پيگيري كرده‌ايم و كميته‌اي را در مركز استان شكل داده‌ايم كه با گروه‌ها ديدار داشته و هر كس كه كانديدا مي‌شود در گروه خودش مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.


وي در پايان درباره زمان انتخابات و تلاقي آن با تعطيلي‌هاي پايان سال گفت: شائبه‌اي كه برخي افراد به وزارت كشور وارد مي‌كنند را درست نمي‌دانم، اينكه برخي به پايان سال و عدم حضور در حوزه انتخابيه خود انتقاد مي‌كنند را وارد مي دانم كه مي‌توان با تدبيري مناسب آن را حل كرد.(farsnews)


  • اهورا اسلامیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 25 مرداد 1386-0:0

    نمی دانم چه بگویم از رسم روزگار!!!! واقعا اقای شریعت خجالت نمیکشد از اظهار نظر!! اخه تو سر پیازی ته پیازی؟؟کجا ذرس سیاست خوانده ای؟؟ اخه مرد حسابی سیاست یک علم است اگر نادانی چون تو بخواهد در سیاست اظهار نظری بکند سیاست مداران باید حتما بروند غاز چرانی !!!!انوقت قیمت غاز می شود به اندازه سیاست!!!!و مردم به درد سر خوااهند افتاد !!!مرد ناعاقل !!!قدری به خود بیا؟؟!!!!


    ©2013 APG.ir