تعداد بازدید: 3553

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 15 شهريور 1386-0:0

کتابي درباره IN

اولين كتاب فارسي در زمينه‌ شبكه‌هاي هوشمند (IN) به وسيله يک مهندس مازندراني انتشاريافت.


 در اين كتاب ضمن تشريح دلایل پیدایش شبکه هوشمند ، استانداردها، معماري و پروتكل‌هاي شبکه هوشمند (IN) به روش های پياده‌سازي شبکه هوشمند در ايران ، مديريت شبكه‌هاي هوشمند و سرویس های ارائه شده در آن پرداخته شده است.

يكي از ويژگي‌هاي اين كتاب رويكرد نگارنده در ارايه مطالب به صورت علمي و عملياتي در كنار تشريح جنبه‌هاي تئوريك و همچنين تفکيک موارد مطرح در اين حوزه به اجزاي قابل فهم جهت ايجاد زمينه‌ي طراحي و اجراي شبكه‌ي IN در ايران است.

هدف اصلی كتاب كه در مقدمه آن ذكر شده است، ارايه‌ي دانش كافي و فراهم نمودن ديدگاه واحدي از IN است، كه مي‌تواند مورد استفاده استادان دانشگاه، مهندسان، پژوهشگران مراكز تحقيقاتي و شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت و اصحاب رسانه و قلم قرار گيرد.

اين كتاب توسط حسن جند-مولف سوادکوهي- اولین مدرس شبکه هوشمند در ایران و مبتکر طرح اینترنت هوشمند که دبیر کمیته ی شبکه نسل بعد انجمن دانش‌آموختگان دانشكده پست و مخابرات است، به رشته تحرير در آمده است. لازم به ذکر است نامبرده یکی از نویسندگان کتاب شبکه های نسل بعدی (NGN ) است که قبلا توسط انتشارات ناقوس به عنوان اولین و تنها مرجع فارسی شبکه های نسل بعد(NGN ) منتشر شده است .

 لینک خبر (انتشار خبر در سایت های زیر ) :

 انتشارات ناقوس : http://www.naghoos-andisheh.com/ArticsView.asp?eType=3&number=3093 سایت ایستنا : http://www.ictna.ir/news/archives/011433.html

 خبرگزاری موج : http://www.mojnews.com/news_full_story.asp?nId=111506

سایت فاوا نیوز : http://www.favanews.com/default.aspx/news_19581.htm

سایت انجمن دانش آموختگان دانشکده مخابرات : http://www.ictalumni

حسن - (tash_sema@yahoo.com)



©2013 APG.ir