تعداد بازدید: 2817

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 15 شهريور 1386-0:0

معصومي از بهشت بيرون مي رود

فيلم «بيرون از بهشت» (جنگلبان) به كارگرداني خسرو معصومي-کارگردان بهشهري- با تصويربرداري يك سكانس در باشگاه بيليارد دانيال نوشهر به كار خود پايان داد.


 در آخرين صحنه‌هاي به تصوير كشيده شده در اين فيلم، خيرجو با بازي نورالدين اعلمي و حضور منصور خاكي در باشگاه بيليارد دانيال گم مي‌شود كه در نهايت پس از آن خسرو معصومي كارگردان اين پروژه و گروهش عازم تهران شده‌اند.


    اين فيلم ضمن پرداختن به موضوع قاچاق چوب در شمال ايران داستاني جنايي از قتل يك رئيس اداره كل منابع طبيعي را روايت مي‌كند.
    طي تصويربرداري اين فيلم، سه بار به علت سوختن مخزن باطري دوربين، كار متوقف شده است، كه به گفته خسرو معصومي به علت افت ولتاژ در بعضي مناطق شمال كشور است.


    همچنين از آنجا كه در اين كار صدا و تصوير به صورت جداگانه گرفته شده است، هم اكنون آرش برومند صدابردار آن مشغول ترنسفر صدا بر روي رايانه است تا در نهايت توسط شخص ديگري سينك صدا و تصوير آن نيز به انجام برسد.
    اين در حالي است كه ياور تورنگ دو روز است كه مشغول كپچر تصاوير شده تا در نهايت تدوين اصلي اين فيلم را در استوديوي نادر رضايي شروع كند.


    براي حضور فرامرز ابوالصدق به عنوان صدا و ناصر چشم آذر به منظور ساخت موسيقي صحبت هايي شده است كه در صورت قطعي شدن، اعلام خواهد شد.
    در«بيرون از بهشت» (جنگلبان) بازيگران مطرحي چون فرامرز قريبيان، جمشيد گرگين، هادي ديباجي، ليلا اوتادي، داريوش اسدزاده، شراره دولت آبادي، قدرت دلاوري، احمد احمدپور، مهرداد فلاحتگر، ميرصلاح حسيني، بهادر اونلو و... حضور يافته‌اند.


    اين فيلم كه توسط يوسف صمديان در مركز سيما فيلم تهيه مي‌شود، پس از 29 روز تصويربرداري در مناطق، چالوس، كلارآباد، نوشهر و... به كار خود در استان مازندان پايان داد.
    فيلمنامه‌ «بيرون از بهشت» (جنگلبان) را آزيتا ايرايي نوشته است و جابر قاسمعلي آن را بازنويسي كرده است.(cimafilm)



    ©2013 APG.ir