تعداد بازدید: 3751

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 28 شهريور 1386-0:0

زن متهم به قتل:مقتول بامن رابطه نامشروع برقرار كرده بود،کشتمش!

خبرهاي کوتاه از حوادث مازندران:از قتل ناموسي تا خيار شور ترياکي!




در پي كشف جسد فردي به نام « مرتضي » در شهرستان بابلسر مأموران پليس آگاهي تلاش گسترده اي را براي دستگيري و شناسايي قاتل يا قاتلان آغاز كردند .

در ادامه اين گزارش آمده است: مأموران با استفاده از شگردهاي خاص پليسي موفق شدند يكي از مظنونان كه يك خانم بوده را دستگير كنند .

 اين خانم در اظهاراتش به قتل « مرتضي » با همدستي همسر و دو نفر از برادرانش اعتراف و در بازجويي هاي به عمل آمده عنوان داشت مقتول قبلاً مزاحم وي شده و با او رابطه نامشروع نيز برقرار كرده بود .

وي ادامه داد : مرتضي بارديگر تقاضاي ملاقات به قصد نامشروع را داشت كه من نيز موضوع را با همسر ، پدر و برادرانم در ميان گذاشته و زماني كه او با ورود به منزلم قصد مزاحمت داشت آنها وي را دستگير و مورد ضرب و شتم قرار دادند .

متهم افزود : مرتضي به علت شدت جراحات وارده فوت و ما براي اينكه هويتش مشخص نشود پس از پاشيدن اسيد بر روي جسد او را به يك از زمين هاي اطراف انتقال داديم .

گفتني است ، با هماهنگي مقامات قضايي ساير قاتلان دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند .

انهدام كارگاه مشروب سازي در آمل
در پي كسب خبري از منابع اطلاعاتي مخبرين مبني بر تهيه و توزيع مشروبات الكلي توسط فردي در شهرستان آمل ، مأموران پليس با بازرسي از اين محل موفق شدند مقدار هزار و 500 ليتر مشروبات الكلي و هزار و 500 ليتر كشمش تخمير شده را كشف و ضبط كنند .

 بر پايه اين خبر در همين راستا كارگاه مشروب سازي و دستگاه هاي مورد نظر آن متلاشي و منهدم شد .

گفتني است ، در همين راستا يك نفر دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد .


خودرو حامل بار خيار شور در بهشهر مواد مخدر حمل مي كرد

 مأموران گشت انتظامي شهرستان بهشهر حين گشت زني در سطح اين شهرستان به يك دستگاه خودرو كاميون بنز حوالي پاسگاه شهدا اين شهرستان مظنون شده و دستور ايست صادر كردند اما راننده خودرو بدون توجه به اخطار پليس از محل متواري شد .

 بر پايه اين خبر ، با متواري شدن اين خودرو مأموران سريعاً وي را تعقيب كرده و در حين تعقيب و گريز خودرو بنز كه حامل بار خيارشور و ترشي بوده واژگون شد .

 اين خودرو كه از سمت دامغان به مقصد گلوگاه در حركت بود در حوالي سه راهي اندرات از مسير خود منحرف و واژگون شد .

 گفتني است ، مأموران براي یافتن علت فرار راننده ، خودروي مذكور را مورد بازرسي قرار داده كه در نتيجه اين بازرسي مقدار تقريبي 13 كيلوگرم موادمخدر كه در بالاي تاج خودرو جاسازي شده بود كشف شد.(isna)



    ©2013 APG.ir