تعداد بازدید: 2316

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 2 مهر 1386-0:0

يادي از دلاور

يادداشتي از عباس مهدوي-روزنامه نگار ساروي -درباره عملکرد به يادماندني دلاور بزرگ نيا در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامي و سازمان گردشگري وميراث فرهنگي مازندران.


مازندنومه:بازار همايش تجليل از نخبگان در استان گرم است.چندي پيش همايش تجليل از فرزانگان و نخبگان مازندران در ساري برگزار شد.بعد از آن همايش هاي ديگري در همين راستا باز هم در ساري و نيز کياکلا برگزار شد.يادداشت زير در همين زمينه نوشته شده است.در اين يادداشت پيشنهاد شده است در اين گونه همايش ها از مديران موفق وتاثيرگذار-هم چون بزرگ نيا- نيز تجليل شود.گفتني است دلاور بزرگ نيا-مديرموفق ارشاد وسازمان ميراث و گردشگري مازندران- هم اکنون در حال رايزني هاي تبليغاتي براي حضور در انتخابات مجلس هشتم از حوزه قائم شهر،جويبار وسوادکوه است.

------------------

عرصه فرهنگ و هنر و گردشگری و میراث فرهنگی هیچ گاه ره آوردهای مدیریتی دلاور بزرگ نیا را فراموش نخواهد کرد.

 بزرگ نیا که از سالها تجربه مدیریتی در سازمان آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری برخوردار است کارنامه پرباری را از خود به جای گذاشته است.وي در دور نخست فعالیت دولت سید محمد خاتمی توسعه فرهنگی استان را شتاب بخشید .

 احداث مجتمع های فرهنگی و هنری ، کتابخانه های عمومی ، راه اندازی جشنواره های مطرحی چون جشنواره بین المللی فیلم کوتاه وارش ، جشنواره سراسری شعر علوی ، جشنواره بین المللی تئاتر اکو ، انجمن های فرهنگی و هنری ، مراکز دانشگاهی فرهنگ و هنر و ... از جمله مهمترین دستاوردهای بزرگ نیا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران محسوب می شود .

سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیز تدبیر و پیگیری بزرگ نیا را در استقرار این سازمان در ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی واقع در خیابان جام جم فراموش نخواهد کرد . بزرگ نيا زمینه حضور سرمایه گذاران را در عرصه صنعت گردشگری فراهم کرد و ساختمان تاریخی کلبادی ساری را که سال ها محل فعالیت سازمان میراث فرهنگی بود به موزه مردم شناسی مبدل کرد.

احیاي میراث فرهنگی استان دغدغه بزرگ نیا بود و همین امر برپایی جشنواره بین المللی و فاخر نوروز: میراث مشترک کشورهای حاشیه دریای خزر را در رشته های مختلف فرهنگی و هنری رقم زد .

عرصه فرهنگ و هنر استان به چهره های تأثیر گذار و توانمندی همچون بزرگ نیا نیازمند است. ای کاش فرصتی فراهم می شد تا در همایش هایی همچون تجلیل از فرزانگان و نخبگان استان مازندران، از مدیران موفق فرهنگی همچون بزرگ نیا به پاس ره آوردشان در این عرصه قدردانی می شد.

همواره  باید سپاسگذار مدیرانی بود که در استان محروم مازندران با تدبیر و درایت خود زمینه شکوفایی و پویایی این دیار پر مهر را فراهم کرده اند .


  • سه شنبه 2 بهمن 1386-0:0

    شما از سوابق تحصیلاتی ایشان هیچ صحبتی به میان نیاوردید درست است به نظر منت هر کس در هر پست ومقام مهم که هست سعی میکندکارش بدون عیب باشد

    • شنبه 22 دی 1386-0:0

      اگر تنها يك مدير پاك دراستان وجود داشته باشد آن بي شك جناب آقاي بزرگ نيا است

      • كوچكسراء- aliپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 22 دی 1386-0:0

        ما مردمان قائمشهر از زحمات جناب دكتر كه در كارهاي مديرتي به
        عنوان مديران موفق استان هستند كامل تشكر داريم اروزي موفقيت براي آقاي دلاور بزرگ نيا در انتخابات مجلس هشتم

        • پنجشنبه 5 مهر 1386-0:0

          دم آقای دلاور خان گرم
          ما همه به ایشان رای خواهیم داد.
          رای ما فقط دلاور مازندران.

          • پنجشنبه 5 مهر 1386-0:0

            سلام بر مازنی متعصب
            از آقای بزرگ نیا خاطرات خوبی داریم.ایشان به معنای واقعی کلمه خدمتگزارند.همانطوری که در مطالب آقای مهدوی آمده دلاوری بی مثال هستند ایشان.
            البته هر انسانی نقطه ضعف دارد این آقا هم مثل بقیه دارای نقطه ضعف است.
            ضعف ایشان این بود که نه دزد بودند و نه ...

            • چهارشنبه 4 مهر 1386-0:0

              با سلام
              مسائلی که اینجا نوشته شد ربطی به خوب یا بد بودن آقای بزرگ نیا ندارد.
              بجای ذکر این مسائل باید به خدمات ارزنده ایشان اشاره داشته باشید که از لحاظ فرهنگی استان را در دوره مدیریت خود متحول کرد.حتما قائم شهر جویبار و سوادکوه هم به ارتقاء فرهنگ برای بستر سازی جهت توسعه بیشتر احتیاج دارد.
              مگر نه؟

              • چهارشنبه 4 مهر 1386-0:0

                در تایید حرف آقای اس تی باید بگویم من هم عقیده ایشان را دارم.آقای دکتر محقق یکی از عناصر موثر و پشت پرده اصولگرایان هم سخت از ایشان حمایت می کنند.
                من ایشان را خوب می شناسم طراح قوی و برنامه ریز اصولگرایان در دوره های مختلف بوده و هستند. حال باید دید چرا از آقای دلاور بزرگ نیا حمایت می شود؟
                البته ما منکر زحمات بزرگ نیا هم نیستیم.
                دروغ چرا

                • چهارشنبه 4 مهر 1386-0:0

                  بالاخره نفهمیدیم ایشان راستی هستند یا چپی.می گویند ایشان یکی از مشاوران اصلی آقای مشایی هستند.
                  اگر آقای مشایی اصولگرا هستند پس یک اصلاح طلب چگونه مشاور ایشان می شوند؟
                  امید وارم ایشان در همینجا پاسخ بدهند.

                  • دوشنبه 2 مهر 1386-0:0

                    با سلام بالاخره يكي پيداشد و دل به دريا زد و از خدمات و توانمندي مديري در گذشته سخني گفت. الحمد لله. شكر نعمت نعممت افزون كند


                    ©2013 APG.ir