تعداد بازدید: 3087

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 14 آبان 1386-0:0

معذور دار ما را!

مدیر کل دفتر منابع انسانی استانداری مازندران گفت : ما هیچ تعارفی نداریم اگر نمره ارزشیابی بخشداران ضعیف باشد از ادامه همکاری با وی معذوریم و با او خداحافظی خواهیم کرد.



 احمدی مدیر کل سیاسی استانداری مازندران در اولین نشست بخشداران و مسئولین انتخابات استان گفت : این نشست در راستای انتخابات مجلس هشتم و همچنین سفر ریاست جمهوري برگزار شده است .

 احمدی مدیر کل سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه این نشست می بایست پیش تر از این صورت مي گرفت گفت : ما مصمم هستیم این جلسات را هر ماه و با برنامه هایی بسیار متنوع و سازنده برگزار نمائیم .
وی افزود : این نشست در راستای انتخابات مجلس هشتم و همچنین سفر ریاست جمهوري برگزار شده است .
مدیر کل سیاسی استانداری خاطر نشان ساخت : این انتخابات برای ما بسیار مهم است و در این جلسه مباحث خوب و کاربردی پیرامون آن توسط مهندس شفقت استاندار مازندران در كار گروهي خصوصي مطرح خواهد شد .
احمدی با اشاره به انتخاباتی که در پیش است گفت : بحث انتخابات یک بحث جدی است که می خواهد الکترونیکی برگزار شود و ما باید در تمام استان حتی دورافتاده ترین روستاها انتخابات را الکترونیکی برگزار نماییم .
وی ادامه داد : باید کمر همت را ببندیم تا انتخابات به نحو احسن برگزار شود و ما اولین استانی هستیم که جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی اعلام آمادگی نموده ايم. (isna)

 


  • سه شنبه 15 آبان 1386-0:0

    Karname 28 sale hokumate jomhurie Eslamie ra chegune arziabi mikonid ? Che kassi masoliete in hokomat ra beohde migirad
    Millionha bikar, Mohtad, Fariri az Watan,Faghir ba wojode in hame sarwat wa foroshe naft boshkehi hashtad ta nawad dolar, in polha be koja sarasir mishawad


    ©2013 APG.ir