تعداد بازدید: 5062

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 28 آبان 1386-0:0

آيت الله جوادي آملي:دولت نهم چه گلي به سر مردم زده است؟!

 آيت الله جوادي آملي گفت:مگر دولت هاي قبلي در 28 سال گذشته چه اقدامات اشتباهي انجام داده اند که اين گونه دولت نهم روساي پيشين دولت را سرزنش مي کند؟


 آيت الله جوادي آملي دعوت مسوولان نمايشگاه قرآن را رد کرد. وي ضمن انتقاد شديداللحن از دولت گفت؛ مگر دولت هاي قبلي در 28 سال گذشته چه اقدامات اشتباهي انجام داده اند که اين گونه دولت نهم روساي پيشين دولت را سرزنش مي کند، مگر خود اين دولت چه گلي به سر مردم زده است.

آيت‌الله جوادي آملي همچنين در حاشيه اين ديدار نسبت به برخي فعاليت‌ها كه با انقلاب و نظام جمهوري اسلامي همخواني ندارد توسط برخي كارگزاران فرهنگي و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تذكر داد.


البته پس از انتشار اخباري مبني بر انتقاد شديد آيت‌الله جوادي آملي از دولت نهم و رد دعوت نمايشگاه قرآن از طرف ايشان، يک منبع آگاه در دفتر آيت‌الله جوادي آملي گفت: دعوت از ايشان براي حضور در همايش قرآني مربوط به چند روز پيش از ماه مبارک رمضان است و معلوم نيست به چه دليل اكنون مباحث آن به صورت تحريف‌شده منتشر شده  و از فحواي عبارات نيز مشخص است که برخي عبارات منتسب به ايشان نمي‌تواند صحت داشته باشد.
 
وي همچنين گفت:  اما با اين حال ما مشغول بازبيني تمامي فيلم‌هاي گرفته‌شده از ديدارهاي ايشان هستيم .
 
اين منبع آگاه توضيح داد: ادعاي مطرح شده مبني بر اينكه آيت‌الله جوادي آملي دعوت مسولان همايش را رد کردند، درست است، اما از آنجا كه ايشان به دليل كمبود وقت درخواست‌هاي زياد اين چنيني را رد مي‌كنند، سوء برداشت از آنها درست نيست.

وی در حاشيه اين ديدار به برخي از فعاليتهايي که با انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران هماهنگي ندارند انتقاد نموده و فرمودند: «يقيناً کارگزاران فرهنگي به خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به اهميت اين‌گونه فعاليتها توجه خواهند نمود.»

 

در پايان لازم است با توجه به تأکيدات و اِصرار معظم‌له در خصوص حفظ اتحاد ملي و انسجام اسلامي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان شعار سال مطرح است چگونه برخي به خود اجازه مي‌دهند از زبان دشمن سخنان تفرقه‌آميز و مضطرب کننده در جامعه انتشار دهند.

 
به گفته وي در اين ديدار پس از ارائه گزارش توسط مسوولان نمايشگاه قرآن، ايشان ضمن تشويق و ترغيب به برگزاري نمايشگاه‌هاي قرآني، بر توجه بيشتر مراكز مختلف به فرهنگ قرآن تاكيد كردند.(tabnak+etemaad)

 

 


 


  • سه شنبه 31 خرداد 1390-0:0

    اگر کذب این اخبار را نمیدانستیم هم از خود متن معلوم است که ساختگی است زیرا حضرت آقای جوادی هرگز چنین جبهه گیریهای نمیکنند نه به سود اصلاحات و نه به سود دولت ایشان فقط پشت رهبری هستند.

    • سه شنبه 15 تير 1389-0:0

      متاسفانه انتصاب سخنان غیر واقع به بزرگان برای تشویش اذهان عمومی چاشنی کار خبرگزاری ها گردیده است...

      • يکشنبه 11 آذر 1386-0:0

        خوبه كه آقايون كله گنده متوجه جنون احمدي ن‍ژاد شده اند

        • سه شنبه 29 آبان 1386-0:0

          سلام.اگه یه سری به سایتها میزدید تکذیبیه این خبر را میدید


          ©2013 APG.ir