تعداد بازدید: 2932

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 11 آذر 1386-0:0

مجمع نمایندگان مازندران یک مجمع بی اثر است-روحاني

امام جمعه بابل گفت:نمایندگان مازندران این استان را مانند گوشت قربانی تکه تکه کرده اند.


حجت الا سلام والمسلمین روحانی  با بیان این مطلب در نماز جمعه ی این هفته ( 9/9/1386) در جمع بیش از هفت هزار نفر از نماز گزاران بابل تصریح کرد: مجمع نمایندگان مازندران یک مجمع بی اثراست که هر کدام از آنها بر طبل خود می کوبند .

 وی یکی از عدم توسعۀ مناسب مازندران را کم کاری نمایندگان مازندران و نبود اتحاد در مسائل استان دانست و گفت : هر کدام از نمایندگان مازندران فقط برای توسعه حوزه خود تلاش می کنند و مسائل اصلی استان را از یاد برده اند و هر کدام سعی می کنند تا با فشاری بر روی مسئولان اجرایی منافعی برای شهر و منطقه ی خود کسب کنند.

روحانی باانتقاد شدیدازمعضل گرانی، گفت: بالا رفتن روز به روز نرخ کالا های روز مرّه،زندگی را مختل می کند و به مردم سخت می گذرد .

وی ادامه داد : آیا این وضع تاسف بار نیست که مجلس و دولت گرانی را به عهده ی دیگری می اندازند و اصلا این مسئله به درستی کارشناسی نمی شود؟

وی افزود:گرانی ها را مهار کنید و این وضع نا به سامان را رفع کنید.

خطیب جمعه بابل به برخی از فعالیت های افراد داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: احزاب و گروه هایی که در مجلس کار می کنند صلاحیت خودشان را از مردم می گیرند و باید به مردم خدمت کنند و فضای کلی خدمت را می توانیم در مجلس هفتم ببینیم.

 این به معنای تاکید کلی و صد درصد مجلس هفتم نیست و انقادهایی هم از این مجلس وجود دارد.

وی هوشیاری مردم را در انتخاب نمایندگان مجلس مهم دانست و ادامه داد:شما کسانی را که برای نمایندگی به مجلس می فرستید باید از هر لحاظ همانند شهید مدرس الگو و نمونه باشند و با بازی های سیاسی و کارشکنی و رفتارهای تنش زا وقت ملّت و مجلس را تلف نکنند.

روحانی با اشاره به کنفرانس آنا پلیس گفت:کنفرانس آناپلیس کنفرانسی برای عکس یادگاری و برای وقت تلف کردن بود.

 وی ادامه داد : حاضران در این کنفرانس چیزی برای عرضه نداشتند و این کنفرانس بی ثمر ترین کنفرانس خاور میانه بود.

 امام جمعه بابل به روابط میان همسران در خانواده اشاره و با بیان این مطلب که رعایت حقوق همسران در خانواده می تواند الفت را در درون این نهاد مهم اجتماعی تقویت کند خاطر نشان کرد :بخشی از نگرانی هایی که زنان در خانواده دارند این است که مردان با بی اعتنایی به خانواده بیشتر وقت خود را در بیرون منزل می گذرانند.

وی در ادامه وظیفه مهم زنان را در خانواده شوهر داری و مدیریت در درون خانواده دانست و خاطر نشان کرد: زنی بزرگ است که شوهرش را تکریم و او را آقا نگه دارد و خود را برای شوهرش بیاراید امّا متاسفانه بعضی از زن ها به جای این که خود را برای همسران شان بیارایند و بهترین لباس را برای شوهران شان بپوشند برای بیرون رفتن و نشان دادن خودشان به نامحرمان با خود رقابت می کنند.

وي استدلال کرد:به خدا قسم اگر زن در درون خانواده لباس و آرایشی که در بیرون انجام می دهد را برای همسرش انجام دهد و خوش رفتار باشد دیگر مرد به راه کج در بیرون نمی رود و با زنان نا محرم ارتباط های آنچنانی بر قرار نمی کند.(miadbabol)


  • شهروند بابلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 19 آذر 1386-0:0

    حالا کمی دیر نشده ؟ آخه 3 ماه دیگر انتخاباته ؟ چطور تا به حال فقط تعریف بو د؟
    حالا همه صحبت از گرانی و تورم ...

    • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 19 آذر 1386-0:0

      همسران ؟!

      • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 19 آذر 1386-0:0

        مجمع نمایندگان مجلس ششم چطور ؟

        • ستاد نماز جمعه بابل-مهدی صفرزادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 14 آذر 1386-0:0

          با عرض سلام و تشکر از انعکاس و درج خبر .
          امیدوارم که همکاریها استمرار داشته و بتوانیم در راه توسعه همه جانبه استان بکوشیم.امیدوارم در سایه یزدان پاک همیشه و در تمامی امورتان موفق باشید
          مهدی صفرزاده معاون فرهنگی ستاد و مسئول روابط عمومی ستاد نماز جمعه بابل


          ©2013 APG.ir