تعداد بازدید: 3410

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 13 آذر 1386-0:0

راهبرد سران

بازار جلسات مختلف گروه‌هاي اصولگرايان و  اصلاح طلبان در استان گرم است.



احمد ميري گفت: جلسات هماهنگي براي اجماع اصلاح طلبان در شهرهاي استان همچنان ادامه دارد و شوراي راهبردي نيز همه هفته با حضور سران اصلاح طلبان در استان تشكيل مي شود.


وي از حضور نريمان، رحماني، رعيت و عشوري براي آشنايي با ديدگاه نمايندگي شان در شوراي راهبردي اصلاح طلبان استان خبر داد و اظهار داشت: اين گونه جلسات همچنان ادامه خواهد داشت.


ميري با اشاره به اينكه توصيه گروه هاي مختلف اصلاح طلبان بر اين شكل گرفته است كه در انتخابات حضور پررنگ داشته باشم بيان كرد: با تمامي گروه هاي اصلاح طلب استان به اجماع و ائتلاف خواهيم رسيد.
عضو شوراي راهبردي اصلاح طلبان مازندران با بيان اين نكته كه همه بايد براي انتخابات پرشور و فراگير تلاش كنند خاطر نشان كرد: با حزب اعتماد ملي نيز در استان به اجماع رسيديم.

از سوي ديگر عضو شوراي راهبردي اصولگرايان مركز مازندران با اشاره به اجماع اصولگرايان در بسياري از استان‌هاي كشور گفت: مجلس هشتم در اختيار اصولگرايان است.
  
 
رجب بابائي‌جامخانه افزود: جلسات مختلف گروه‌هاي اصولگرائي در استان مازندران همچنان ادامه دارد و ائتلاف اصولگرايان در استان نهائي شده است.


وي با اشاره به اينكه انتخابات مجلس هشتم و نحوه راهيابي نيروهاي اصولگرايي به نهاد قانونگذاري كشور، مهم‌ترين بحث نشست‌هاي سياسي است اظهار داشت: 12 گروه اصولگرائي در استان مازندران در قالب يك تيم اصولگرائي براي رسيدن به مجلس تلاش مي‌كنند.


بابايي تأكيد كرد: ليست واحدي توسط نيروهاي اصولگرائي در استان تهيه شده است كه به زودي اعلام خواهد شد.


قائم مقام جامعه اسلامي كارگران استان مازندران با تأكيد بر اين نكته كه اسامي نيروهاي متحد اصولگرايي فعلاُ منتشر نمي‌شود خاطر نشان كرد: گرايش مردم به گروه‌هاي اصولگرائي بيش از اصلاح طلبان است.
اين فعال سياسي مازندران از فعال بودن گروه‌هاي اصولگرائي در تمامي 16 شهر ستان استان خبر داد و اضافه كرد: تا كنون نامزدهاي انتخاباتي در شهرهاي ساري، بابل، قائم شهر، آمل، چالوس، محمود آباد و نور به نتيجه نهائي نزديك شده است.


وي در پايان با اشاره به انجام نظر سنجي انتخاباتي توسط گروه‌هاي اصولگرايان در استان گفت: تا كنون در بين دانشگاهيان، حوزوي‌ها و اصناف نظر سنجي انتخاباتي صورت گرفت و نتيجه آن اقبال عمومي مردم مازندران به متحدان اصولگرائي است.(farsnews)

 

 


  • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 18 آذر 1386-0:0

    شجاعت و صراحت و آشنایی با قوانین از ویژه گی مهم نماینده است تا در مجلس محترم سکوت نکرده و از بودجه مازندران همانند نمایندگان اصفهان و تهران دفاع نماید. از پیشنهاد شجاعانه و جالب آقای جعفرقربانپور تشکر می نمایم . طراوت و تازگی داشت.

    • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 18 آذر 1386-0:0

      با عرض سلام
      پیشنهاد می کنم آزمونی کتبی از همه کتابهای قوانین (قانون اساسی؛ بودجه؛ برنامه چهارم ؛ مقررات مالی دولت؛ آیین نامه داخلی مجلس و ..) توسط یک مرجع ذیصلاح قانونی از کلیه کاندیداهای محترم بعمل آید و همچنین مصاحبه های زنده تلویزیونی از ایشان بعمل آید تا دو ویژه گی مهم آشنایی با قوانین و توانایی سخنرانی و دفاع از حقوق مردم ساری در تریبون مجلس مشخص شود . احزاب محترم بگذارند مردم خودشان برای آینده خویش تصمیم بگیرند و مطبوعات محترم از حذف اسامی کاندیداهای مستقل جلوگیری نمایند .
      با تشکر و احترام به همه کاندیداهای عزیز و بزرگوار شهرستان ساری
      جعفر قربانپور - کاندیدای فرهنگی مستقل شهرستان ساری

      • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 18 آذر 1386-0:0

        با عرض سلام
        لطفا آمار واقعی را اعلام نمایید . اینجانب جعفرقربانپور فرهنگی و از کاندیداهای مستقل شهرستان ساری می باشم . اسامی کلی کاندیداها اعم از سیاسی و مستقل قبلا توسط روزنامه های بشیر و همولایتی و ... چاپ شد. در سایتهای جستجوگر اینترنت google و yahoo نیز وجود دارد .
        با تشکر و آرزوی توفیق

        • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 18 آذر 1386-0:0

          از کاندیداهای مستقل که وام دار احزاب نیستند غافل نشوید زیرا با محبوبیت مردمی و سبک بودن کوله پشتی جناحی و وابستگی های سیاسی مورد اعتماد بیشتری هستند و سریعتر به قله و موج انتخابات صعود می نمایند . مطبوعات خودشان را به چند تا گروه سیاسی که قبلا از مردم شکست خوردند محدود نکنند

          • چهارشنبه 14 آذر 1386-0:0

            نامزداحتمالی صورتحساب روزنامه راپاره کرد
            یکی ازنامزدان احتمالی مجلس هشتم درسار ی که ازکارمندان بانک صادرت می باشدپس ازمواجهه باصورتحساب ارسالی یکی ازروزنامه های سراسری باشدت عصبانیت این برگه راپاره کرد.
            بنابرگزارش ریده نامبرده درراستای فعالیتهای زودرس وغیرمستقیم تبلیغات انتخاباتی مطالبی راتحت عنوان مقالات به برخی ازنشریات جهت چاپ ارائه نمودوروزنامه مورداشاره نیزپس ازچاپ مواردمتعددبادرنظرگرفتن 75درصدتخفیف وبمنظوردریافت بخشی ازهزینه های انجام شده مبلغ500000تومان صورت هزینه برای وی ارسال نمود.
            براساس این گزارش نشریات دیگری هم که ازاوسفارش چاپ مطالب داشته اندباچنین مشکلی دردریافت هزینه هامواجه شدند.
            همچنین شنیده شده نامزدموردنظرخبرنگارمذکورراازدفترخودبیرون نموده است.

            • چهارشنبه 14 آذر 1386-0:0

              يك توصيه به اصلاح طلبان اين افرادي كه نام برديد هيچكدومشون راي نمي يارند.دنبال آدم درست حسابي تر باشيد.
              اون چيري كه من مي بينم و ميدونم .نه شما مي بينيد نه مي دونيد.


              ©2013 APG.ir