تعداد بازدید: 3476

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 19 دی 1386-0:0

من که دروغزن نبودم!

رحمانی خلیلی-نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس ششم-گفت: «مسئولان دولتی که مرتب اعلام می‌کنند مشکل قطعی گاز مازندران حل شده، دروغ می‌گویند.» 


نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس ششم نسبت به فرورفتن شهرها و روستاهای استان مازندران در «بحرانی تمام عیار» به علت قطعی گاز هشدار داد. 

«علی اصغر رحمانی خلیلی» با اشاره به قطعی گاز چند هفته‌ای در نقاط مختلف استان مازندران تصریح کرد: «مسئولان دولتی که در رسانه‌ها مرتب اعلام می‌کنند مشکل قطعی گاز مازندران حل شده، دروغ می‌گویند». 

وی گفت: «بنده دیشب با چشمان خودم شاهد بودم که مردم در هوای چند درجه زیر صفر بهشهر، ساعت‌ها پس از نیمه شب در مقابل نانوایی‌ها صف کشیده بودند تا شاید لقمه نانی به خانه ببرند». 

رحمانی خلیلی افزود: «به علت قطعی گاز در بهشهر و نکا، مردم متوسل به استفاده از وسایل گرمازای برقی شده‌اند اما این وسایل هم به علت تقاضای زیاد یا نایابند یا آنقدر گران شده‌اند که مردم منطقه قدرت خرید آنها را ندارند». 

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه «مردم منطقه بهشهر و نکا در فلاکت مطلق رها شده‌اند»، اظهار داشت: «هیچکدام از مسئولان دولتی، محلی و استانی و حتی نماینده کنونی این منطقه، کوچکترین توجه و پاسخگویی به مردم ندارند و آنها را به حال خود رها کرده‌اند». 

نماینده سابق مردم بهشهر و نکا در مجلس تاکید کرد: «شرایط مردم بهشهر، گلوگاه و نکا آنقدر بحرانی است که قابل وصف نیست». 

اين نامزد انتخابات مجلس هشتم از حوزه بهشهر ونکا خاطرنشان کرد: «وقتی مسئولان دولتی، استانی و محلی هیچ توجهی به وضعیت مردم منطقه ندارند تنها باید به انتظار نشست تا شاید خداوند به داد مردم برسد».(aftabnews)

  • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 23 دی 1386-0:0

    با احترام به همه کاندیداهای محترم مجلس هشتم شهرستان ساری
    خدمت به مردم را از رفتار خود شروع کنید ؟ با کمک به دولت در این بحران قطع گاز و مشکلات زندگی مردمی که توقع دارید به شما رای بدهند :
    پیشنهاد می نمایم این هزینه های غیر ضروری انتخابات را برای کمک به دانش آموزان محروم و مدرسه سازی یا برای درمانگاه ترک اعتیاد جوانان عزیز در بهزیستی و یا انجمنهای خیریه ؛ تالاسمی ؛ سرطان ؛ دیابت و یا به هموطنان محروم کمیته امداد و بهزیستی در این زمستان سرد و بدون گاز همراه با گرانی مایحتاج زندگی هدیه نمایید تا خداوند سبحان به کار شما برکت عنایت نماید و انشاءا... محبت شما را در دل مردم شکوفا کند . رای را از قلبهای مهربان مردم بگیرید نه با تبلیغات پر هزینه و ....
    "... مردمی که چین پوستینشان ؛ مردمی که رنگ روی آستینشان ؛ مردمی که نام هایشان ؛ جلد کهنه شناسنامه هایشان ؛ درد می کند (زنده یاد قیصرامین پور) " خدا خیرتان دهد - با تشکر - جعفر قربانپور کاندیدای فرهنگی مستقل مجلس هشتم شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم

    • جمعه 21 دی 1386-0:0

      نه اصلاً اگه یک وقتی دروغ بینی از ایاشن شنیده ای یک نشانی، آدرس یا سرنخی بده تا بهت جایزه ای نفیس تعلق بگیره. اصلا دوم اهل دروغ نیست. یک روزی تیلفون زنگ زد گوشی را ورداشتم و گوفتم کیسه گوفت رحمانی خلیلیسته گوفتم پدر بیامرز حالا رو دست دوم بلند می شید و لاف می زنید که دروغزن نیتید، گوفت به جان دوم قسم اینو محض رای آوردن گوفتم. وگرنه من کجا و این حرفا کجا. من که با هر چی آدم های فوق العاده کلاش رفیقم و با هر کی که طرح دوستی بستم منحرفش کردم و یکبار هم جباری مادر مرده را تا مرز اعدام و بی آبرویی جلو بردم ولی حیف که موفق نشدم حال که نوبت انتخاب شده و مردم هم از اون یاروی اصولگرا بریدن گوفتم اینو بگم که بلکوم مردم دلشان هری بریزه و بگن اینبار هم به این یکی رای بدهیم. حالا اگه ناراحت شدی قول میدهم اونم قول مردونه و دویم خردادی که جسابی جبران بکنم. البته یک شرط داره و اونم اینه که به این آرسن لوپن شنبه چیزی نگی. بین خودمون باشه تو هم دوم جان کم از من نداری ها و مثل من می گی اصلاً در کارت دروغ نیست ولی عملاً خیلی خالی می بندی و قصه در میاری. خب من هم گفتم شاید اینم راهی باشه تا به نوا بریم. کی به کی؟

      • پنجشنبه 20 دی 1386-0:0

        تیتر چه ربطی به خبر دارد؟ کجا نوشته در خبر "من که دروغزن نبودم!"

        • دوستداران دلاور پاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 20 دی 1386-0:0

          www.delavar.org تا 5 روز دیگر سایت دلاور بزرگ نیا افتتاح می شود

          • سید عباس حسینی پاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 20 دی 1386-0:0

            از رییس جمهور می خواهیم برای رفع مشکل مردم به جای منطقه خوش آب و هوای فارس به منطقه منجمد شده بدون گاز و بدون آب و بعضا بدون برق استان مازندران خصوصا بهشهر سری بزند و به جای سفرهای غیر ضروری خارجی به ترکمنستان برود و مشکل مردم شمال را حل کند و یک پیام برای وزیر بی وجود امور خارجه شمالی که از زحمات شما واقعا مردم شمال متشکرند در جهت رفع مشکل گاز استانهای شمالی تخم دو زرده کردی .

            • پنجشنبه 20 دی 1386-0:0

              این مازندنومه ای ها معلوم نیست از کی پول می گیرند که با این همه کمبود و بد بختی مردم و نارسایی ها و کم کاریها از سوی مسئولین ملی و محلی بازهم چمشان را بر روی واقعیت میبندند به قوا یک ضرب المثل مازندرانی (( وشونه گوز گرمه جاجه در شونه ))

              • دوستداران دلاور پاسخ به این دیدگاه 0 0
                پنجشنبه 20 دی 1386-0:0

                www.delavar.org تا 5 روز دیگر سایت دلاور بزرگ نیا افتتاح می شود

                • دوستداران دلاور پاسخ به این دیدگاه 0 0
                  پنجشنبه 20 دی 1386-0:0

                  www.delavar.org تا 5 روز دیگر سایت دلاور بزرگ نیا افتتاح می شود

                  • پنجشنبه 20 دی 1386-0:0

                    بابا جمشیدی که اصلا چیزی حالیش نیست بابا

                    • پنجشنبه 20 دی 1386-0:0

                      واقعا هم مسئولین هم دروغ میگن شرایط در بهشهر و نکا و گلوگاه و ... افتضاح است.


                      ©2013 APG.ir