تعداد بازدید: 2264

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 14 مرداد 1383-0:0

مديركل صدا و سيماي مازندران:دوري مديران و مسئولان از رسانه ها نشانه ناكارآمدي آنان است

مديركل صدا و سيماي مركز مازندران در مورد بي تفاوتي مسئولان در برابر تهاجم رسانه اي استكبار عليه مرزهاي فرهنگي كشورمان هشدار داد.






سيدرمضان شجاعي در گفت و گو با خبرنگاران رسانه هاي جمعي گفت: آمريكا با برخورداري از 3 درصد جمعيت جهان 90 درصد امواج رسانه اي دنيا را در انحصار خود دارد.
وي ضرورت انسجام برنامه هاي دستگاه هاي مسئول در عرصه مقابله با سلطه فرهنگي استكبار را يادآور شد و افزود: استكبار درصدد است تا با در نورديدن مرزهاي فرهنگي غيرت، شجاعت، صداقت و عزم و ايثار جوانان كشورمان را تحت تأثير امواج سهمگين رسانه اي از بين ببرد.
وي با تاكيد بر ضرورت تعامل رسانه ها و مسئولان در سال پاسخگويي افزود: فاصله گيري مديران از رسانه ها نشانه ضعف و ناكارآمدي آنان است.
شجاعي با اشاره به مسئوليت رسانه ها در پاسخگو كردن مسئولان افزود: مديران گريزان از رسانه ها نمي خواهند مطالبات مردم را پاسخ دهند و در كارشان موفقيت ندارند.
وي با تشريح اهميت كار رسانه ملي در تقويت بنيانهاي فرهنگي كشور از كمبود اعتبار صدا وسيما انتقاد كرد و افزود: امسال 230 ميليارد تومان اعتبار براي سازمان صدا و سيما پيش بيني شد كه تنها 180 ميليارد تومان آن را از محل رديف هاي بودجه مي پردازند و بقيه بايد از طريق پخش پيامهاي آزاردهنده بازرگاني تامين شود.


    ©2013 APG.ir