تعداد بازدید: 3509

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 30 دی 1386-0:0

آغازي بر يک پايان

قرارداد واردات گاز میان ایران و ترکمنستان لغو خواهد شد.


این تصمیم در ادامه بحران قطع گاز در کشور اتخاد شده است.

یک عضو کمیسیون انرِِِژی مجلس درباره ادامه واردات گاز ترکمنستان به ایران گفت:‌ «متاسفانه درباره واردات گاز ترکمنستان،ْ مسئولان اجرایی ما دیپلماسی اقتصادی ضعیفی را ارائه کردند و این باعث شده که ما امروز با مشکل قطع گاز مواجه شویم.» 

وی افزود: «مسئولان باید از هم اکنون به فکر تامین گاز در سال آینده باشند تا دیگر اینگونه بحران ها برای کشور به وجود نیاید.»
 
این عضو کمیسیون انرژی که نخواست نامش فاش شود، با اشاره به بداخلاقی ترکمنستان در قطع گار ایران به بهانه افزایش قیمت خاطرنشان کرد: «ترکمنستان با استفاده از فرصت طلبی در سرما، گاز ما را قطع کرد و ما هم قرارداد واردات گاز با ترکمنستان را لغو می کنیم تا درس عبرتی برای این کشور باشد.»(aftabnews)

  • http://khabar8.blogfa.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 2 بهمن 1386-0:0

    رعيت تائيد صلاحيت شد
    متن كامل در http://khabar8.blogfa.com

    • http://khabar8.blogfa.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 1 بهمن 1386-0:0

      بالاخره، نفوذ اكبري كارساز شد و حجت‌الاسلام حيدري مهره‌اي كه عزت‌ اكبري در هيأت كاشت، رعيت را در همين شهر قائمشهر رد صلاحيت كرد. البته، نمي‌خواهم كه شما فكر كنيد كه من اين مطلب را به طرفداري از رعيت مي‌نويسم، من اين را مي‌نويسم؛ چون فكر مي‌كنم كه رعيت حداقل براي شهر ما زحمت كشيد و انصاف نيست كه كساني كه نمي‌توانند در راي‌گيري پيروز شوند، طور غيرجوانمردانه بخواهند او را از صحنه حذف كنند. ممنون شيخ. البته رعيت تلاش‌هاي خود را براي نجات خود ادامه مي‌دهد، و چون اين ليست حتمي نمي‌باشد، احتمال بازگشت رعيت خيلي زياد مي‌باشد. ان‌شاالله، به كوري چشم آنهايي كه نفوذبازي مي‌كنند
      http://khabar8.blogfa.com


      ©2013 APG.ir