تعداد بازدید: 2733

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 17 بهمن 1386-0:0

زمستان گاز زده!

روزنامه ديلي تلگراف نوشت: رئيس جمهور ايران كه دولتش نتوانسته گاز مورد نياز هزاران نفر را در كشور در زمستان سرد امسال تامين كند، با انتقادهاي رو به فزوني روبه رو شده است.


 اين روزنامه در شماره امروز خود در اينترنت افزود: ايران دارنده دومين ذخاير گاز جهان است اما دولت احمدي نژاد نتوانسته گاز نواحي بزرگي را در زمستان امسال تامين كند و ساكنان انها بدون اين سوخت باقي مانده اند.

 این روزنامه افزود: اوايل امسال هم دولت او مجبور شده بود برنامه جيره بندي بنزين را در كشوري كه بيست درصد ذخاير نفت جهان در آن قرار دارد به اجرا بگذارد. انتخابات مجلس در ايران بيست و چهارم اسفند امسال برگزار مي شود و متحدان احمدي نژاد از محبوبيتش بشدت كاسته شده است.

 گفتني است دور تازه قطع گاز در شهرهاي مرکزي مازندران به خصوص قائم شهر وساري از اوائل هفته جاري آغاز شده است.مديران استان تا کنون درباره قطعي جديد سکوت اختيار کرده اند.


  • جمعه 19 بهمن 1386-0:0

    چرا کامنتهای ارسالی و نظرات البته دلسوزانه را سانسور می کنید دیگر کامنتی به سایت شما نخواهم فرستاد.

    • جمعه 19 بهمن 1386-0:0

      متاسفانه مثل اینکه در این کشور(ایران) آدم زنده و عاقل وجود ندارد و نمی بیند که این دولت در حال انجام چه کارهایی است سیاست خارجیش که با عدم سیاست درست و ارائه چهره خشن و تهاجمی در دنیا همه را راضی کرده که پس(...)حقیقتا چه کشوری و چه سیستم تبلیغاتی و جاسوسی می توانست اینگونه در خدمت اهداف آمریکا ودشمنان انقلاب باشد.در سیستم اقتصادیش باافزایش تورم و کاهش قدرت خرید هموطنان ما راهر روز فقیرتر کرده صنایع و تولید در حال نابودی است. همه ما ایرانیها خوب می دانیم که موفقیتهای به اصطلاح اتمی و یا فضایی ما که به تاز گی نیز شروع نشده درچه حدی است و نمیخواهم مسئله را بازکنم . بابا فلسفه صندوق ذخیره ارزی پشتوانه ای ملی است در زمان بحرانی یکی نیست بپرسد که پس درآمد سرشار حاصل از افزایش قیمت نفت به کجا رفته که به همین سادگی صندوق ذخیره ارزی خالی شده پس نگرش اقصادی فردا چیست. البته موضوعات بسیار زیادی از نقصان سیاست ... در دولت فعلی قابل اشاره بوده که ادمه نمیدهم. اما تا فراوان است آمارسازی دولت و مراسم افتتاح طرحهای تهی وبی قابلیت و ... وعجبا که در این وانفسا (...)راستی چه مهری و به چه کسی خدا می داند... همین بس که تمامی نقشه های شوم دشمنان اسلام و نظام در مدت بیست و اندی سال ناکام مانده بود بدست (...) و انقلابی که با خون صدها شهید آبیاری شده بدست افراد ناشی(...) است (123.236.173.22)


      ©2013 APG.ir