تعداد بازدید: 3888

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 24 بهمن 1386-0:0

احمدی فولادی:درمازندران لیست مشترک مي دهيم

رئیس ائتلاف اصلاح طلبان مازندران گفت:در 90%از استانها به دلیل رد صلاحیت گسترده امکان حضور نیرو های اصلاح طلب با لیست ستاد ائتلاف وجود ندارد.


مهدي احمدی فولادی -عضو شورای منطقه مشارکت مازندران و رئیس ائتلاف اصلاح طلبان استان-به وبلاگ جوانان مشارکت مازندران گفت:در نشستی که در 9بهمن در تهران برگزار شد، استانهای مختلف گزارشی از نحوه تائید صلاحیت ها ارائه دادند که متاسفانه در 90%از استانها به دلیل رد صلاحیت گسترده امکان حضور نیرو های اصلاح طلب با لیست ستاد ائتلاف وجود ندارد.

وي گفت:آنها هر نیروی اصلاح طلب را که احتمال رای آوردن داشته باشد ردصلاحیت می کنند
احمدی فولادی افزود:در دور دوم برسی صلاحیت ها توسط هئت های نظارت بر رد صلاحیت ها افزوده شد به طوری که در تهران با وجود اینکه 90 نفر از اصلاح طلبان در انتخابات ثبت نام کرده بودند و لی اکنون قادر به ارائه یک لیست 15 نفره هم نیستند.

عضو شورای منطقه مشارکت مازندران استدلال کرد: در بعضی از استان ها از جمله مازندران به دلیل اینکه می توانیم رقابتی نسبی داشته باشیم به احتمال زیاد با لیست ستاد ائتلاف در رقابت شرکت می کنیم.


  • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 29 بهمن 1386-0:0

    مدیریت محترم سایت با سلام و احترام

    http://www.jafarghorbanpour.com

    سایت اینجانب جعفر قربانپور فرهنگی شهرستان ساری می باشد
    مراتب جهت استحضار تقدیم می گردد

    • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 28 بهمن 1386-0:0


      با سلام و احترام به همکاران محترم فرهنگی و معلمین عزیز
      حضور حماسی فرهنگیان محترم در عرصه پیروزی انقلاب ؛ دفاع مقدس ؛ سازندگی کشور ؛ توسعه علم و ایمان ؛ همکاری همیشگی در برگزاری همه انتخابات های گذشته بیانگر قداست ؛ رسالت و عشق معلمین شریف به میهن عزیز اسلامی بوده است . در کنار این رسالت الهی معلمان ؛ ارتقاء سطح علمی ؛ کرامت و منزلت اجتماعی ؛ اجرای نظام هماهنگ پرداخت حقوق و ... نیز جزء برنامه های همه کاندیداهای مجلس و ریاست جمهوری مطرح شده است . نقش تعیین کننده فرهنگیان در انتخابات عامل گرایش کاندیداهای غیر معلم برای اخذ رای بنفع خویش بوده است و انتظار فرهنگیان اجرای وعده های این کاندیداها .... یکی از راههای قانونی و موثر برای فرهنگیان مشارکت همه جانبه برای کسب اکثریت کرسیهای مجلس هشتم و اجرای طرحها ی توسعه آموزش و پرورش بدست نمایندگان فرهنگی است . فرهنگیانی که دیگران را به مجلسهای گذشته فرستادند قطعا با انسجام انتخاباتی قادر به انتخاب اکثریت نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم نیز خواهند بود و حتی در آینده نیز می توانند کاندیدای ریاست جمهوری نیز باشند (شهید رجایی) . جالب است بدانیم همه کاندیداهای غیر معلم در زمان انتخابات ستاد جذب آراء فرهنگیان تشکیل می دهند . امیدوارم کاندیداهای محترم فرهنگی استان مازندران و شهرستان ساری در این دوره انتخابات مجلس هشتم حضوری فرهنگی و باهمت همکارانشان موفق باشند و پیشنهاد تشکیل حزب سیاسی فرهنگیان کشور برای حضور تعیین کننده در همه عرصه های قانونی انتخابات آینده و تصویب قوانین و بودجه برای توسعه آموزش و پرورش و رفع مشکلات فرهنگیان را ارائه می نمایم - با تشکر - جعفر قربانپور فرهنگی شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم

      • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 25 بهمن 1386-0:0

        عید دیدنی سیاسی کاندیداهای شهرستان ساری در روز 22 بهمن همراه با روبوسی و احوالپرسی در میدان شهدا و جنب مصلی ساری به ابتکار قربانپور کاندیدای فرهنگی ساروی که سعی در ایجاد صمیمیت و همدلی با دیگر کاندیداها داشت بسیار جالب و دیدنی بود . امیدواریم این روحیه در فروردین ماه نیز تکرار شود . با تشکر - شهروند ساروی


        ©2013 APG.ir