تعداد بازدید: 3138

توصیه به دیگران 1

شنبه 27 بهمن 1386-0:0

ملت ایران اهانت به بیت امام را تحمل نمی کند-نورمفیدی

امام جمعه گرگان گفت:عده اي خود را حق مطلق پنداشته و همگان را خارج از اسلام و انقلاب و راه امام(ره) می‌دانند.


ملت ایران اهانت به بیت امام را تحمل نمی کند، بیتی که سمبل مجاهدت، صدق و صفا و ساده زیستی است و هیچگاه چیزی را برای خود نخواسته است. نکند عده ای در صدد انتقام از امام و راه امام بر آمده اند؟ آنها بدانند ملت ایران اهانت به بیت مکرم امام(ره) را تحمل نخواهند کرد.

 آیت الله نورمفیدی در واکنش به اهانت و هتک حرمت بیت شریف امام(ره) به ویژه حمله به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با اظهار تاسف شدید از این هتاکی گفت: مگر نوه ی حضرت امام چه گفت که این چنین بر او تاختند؟

 آیا جز این بود که او سخن و وصایای امام(ره) یاد آوری کرد؟ من نمی دانم اینان چه گروهی هستند که این چنین از یاد آوری فرمایشات امام(ره) بیم دارند؟

 مگر تاکید بر عدم ورود نظامیان به سیاست که در جای جای سخنان امام وجود دارد و در وصیت نامه ایشان مورد سفارش قرار گرفته اظهار نظر شخصی است؟ وصیت نامه امام که از نامش پیداست برای همیشه تاریخ است نه برای فصل و زمان خاصی.

امام جمعه گرگان افزود: اینها حتی دارند بر خلاف نظر رهبر معظم انقلاب عمل می کنند، ایشان مکرر بر این امر تاکید کرده‌اند.

نماینده خبرگان رهبری ضمن هشدار به مسئولان اظهار داشت: این رویه ی خطرناکی است که متاسفانه در جامعه توسط عده ای خوارج نهروانی مدتهاست شروع شده که خود را حق مطلق پنداشته و همگان را خارج از اسلام و انقلاب و راه امام(ره) می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به آثار و تبعات سوء این گونه هتک حرمت ها اضافه کرد: اگر جلوی این روند زشت گرفته نشود هر روز این شمشیر بر سر فردی فرود خواهد آمد و آنگاه دیگر کسی باقی نخواهد ماند. این گونه تخریب ها بنیان های اخلاقی جامعه را سست می کند.(norooznews)


  • هواداران دلاور بزرگ نيا پاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 28 بهمن 1386-0:0

    خبر فوري:دكتر دلاور بزرگ نيا مرد كار وعمل به انتخابات مجلس هشتم از حوزه (قائم شهر ،سوادكوه،جويبار وكياكلا) باز گشت....


    ©2013 APG.ir