تعداد بازدید: 3477

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 29 بهمن 1386-0:0

اصولگرايان در همه شهرهاي مازندران رقيب انتخاباتي دارند-مينايي‌فر

نشست نهايي 5 + 6 مازندران سه شنبه با حضور مسئولان اصولگرايان استان برگزار مي شود.


    بنا به گفته هاي منابع خبري در نشست فردا، اصولگرايان مازندراني به ليست نهايي در شهر هاي مازندران خواهند رسيد.
در 12 حوزه انتخاباتي استان مازندران ليست انتخاباتي در 9 شهر مازندران نهايي شد و در 3 شهر باقي مانده فردا تصميم گيري مي شود.
ليست اصولگريان استان مازندران فردا و احتمالاً تا شنبه هفته آينده براي تاييد به تهران ارسال خواهد شد.

 اما دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران گفت: با تاييد صلاحيت تعداد زيادي از كانديداها، اصولگرايان در همه شهرهاي مازندران رقيب انتخاباتي دارند.

محمدعلي مينايي‌فر افزود: ليست اصولگرايان مازندران در تمام شهرهاي مازندران تقريباً تكميل شده و براي اعلام عمومي منتظر ستاد مركزي اصولگرايان هستيم.
دبير حزب موتلفه اسلامي مازندران با اشاره به اينكه ليست اصولگرايان مازندران تكميل شده است، فضاي انتخابات براي حضور حداكثري مردم را مثبت ارزيابي كرد.
وي با اشاره به برخي اظهار و نظرها درباره سياسي كردن شوراي نگهبان بيان كرد: در تاييد صلاحيت‌هاي اخير شوراي نگهبان نشان داد كه سياسي عمل نكرد.
مينايي فر افزود: تمام نامزدان انتخاباتي كه از لحاظ مدارك تحصيلي و ساير مدارك در هر جناحي بودند شوراي نگهبان با آنها عادلانه برخورد كرد.(farsnews)
 


  • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 30 بهمن 1386-0:0

    با سلام و احترام به همکاران محترم فرهنگی و معلمین عزیز
    حضور حماسی فرهنگیان محترم در عرصه پیروزی انقلاب ؛ دفاع مقدس ؛ سازندگی کشور ؛ توسعه علم و ایمان ؛ همکاری همیشگی در برگزاری همه انتخابات های گذشته بیانگر قداست ؛ رسالت و عشق معلمین شریف به میهن عزیز اسلامی بوده است . در کنار این رسالت الهی معلمان ؛ ارتقاء سطح علمی ؛ کرامت و منزلت اجتماعی ؛ اجرای نظام هماهنگ پرداخت حقوق و ... نیز جزء برنامه های همه کاندیداهای مجلس و ریاست جمهوری مطرح شده است . نقش تعیین کننده فرهنگیان در انتخابات عامل گرایش کاندیداهای غیر معلم برای اخذ رای بنفع خویش بوده است و انتظار فرهنگیان اجرای وعده های این کاندیداها .... یکی از راههای قانونی و موثر برای فرهنگیان مشارکت همه جانبه برای کسب اکثریت کرسیهای مجلس هشتم و اجرای طرحها ی توسعه آموزش و پرورش بدست نمایندگان فرهنگی است . فرهنگیانی که دیگران را به مجلسهای گذشته فرستادند قطعا با انسجام انتخاباتی قادر به انتخاب اکثریت نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم نیز خواهند بود و حتی در آینده نیز می توانند کاندیدای ریاست جمهوری نیز باشند (شهید رجایی) . جالب است بدانیم همه کاندیداهای غیر معلم در زمان انتخابات ستاد جذب آراء فرهنگیان تشکیل می دهند . امیدوارم کاندیداهای محترم فرهنگی استان مازندران و شهرستان ساری در این دوره انتخابات مجلس هشتم حضوری فرهنگی و باهمت همکارانشان موفق باشند و در همه عرصه های قانونی انتخابات آینده و تصویب قوانین و بودجه برای توسعه آموزش و پرورش و رفع مشکلات فرهنگیان مشارکت نمایند - با تشکر - جعفر قربانپور فرهنگی شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم
    www.jafarghorbanpour.com


    ©2013 APG.ir