تعداد بازدید: 2889

توصیه به دیگران 1

جمعه 10 اسفند 1386-0:0

مجلس استخوان دارها

ابوالفتح نیکنام پیش بینی کرد:ترکیب مجلس هشتم را افراد استخوان دار تشکیل خواهند داد.

 


وبلاگ ramsarnews از قول نامزد انتخاباتی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه رامسر وتنکابن نوشت:"مردم شهرستانهای رامسر و تنکابن با تجارب خوبی که از انتخابات دوره های گذشته مجلس دارند،به خوبی می دانند که باید چه کسی را به مجلس بفرستند تا مدافع واقعی مردم در باره منافع آنان باشد و این موضوع باعث شده تا رقابت انتخاباتی در این دوره خیلی دشوارتر از دوره های گذشته باشد اما این موضوع برای من خوشحال کننده است زیرا آرزوی قلبی ما این است که مردم در انتخاب خود هر چه بیشتر وسواس به خرج دهند تا کسی را به مجلس بفرستند که به واقع نماینده همه اقشار مردم باشد نه وکیل گروه و یا افرادی خاص؛حال می خواهد این گروه سیاسی باشد یا اقتصادی."

وی همچنین گفت:از زمانی که ملاقات هایم را با مردم به منظور جلب و جذب آنان برای انتخابات مجلس هشتم آغاز کردم،مردم را بسیار هوشیارتر از گذشته دیدم و این موضوع از محتوای پرسش های آنان به روشنی معلوم بود.

نیکنام گفت:البته همه می دانیم که مردم حوزه انتخابیه رامسر و تنکابن، مردمانی با سواد،مطلع،قدرشناس و نیک نفس هستند و به خوبی مطالبات خود را می شناسند و این صفات برای نماینده آنان در مجلس یک فرصت حائز اهمیت است.

نیکنام در پاسخ به این پرسش که :به نظر شما صندلی های مجلس هشتم را چه کسانی تصاحب خواهند کرد؟ گفت:البته کلمه تصاحب مناسب این موضوع نیست، شاید بهتر بود می گفتید "به امانت خواهند گرفت" اما از این مسائل که بگذریم عقیده ام بر این است که مجلس هشتم مکانی برای حضور افراد استخوان دار و با تجربه خواهد بود.    

نیکنام افزود: این بار با مطالعه بیشتری وارد میدان شدم و همه توجه من برای پیروزی و سربلندی پس از انتخابات است زیرا برای من پیروزی واقعی زمانی است که بتوانم مطالبات و خواسته های مردم خود را در مجلس محقق سازم نه فقط پیروزی در انتخابات.سربلندی وکیل مجلس زمانی است که رضایت مردم را در دوران نمایندگی خود در مجلس جلب کند و من نیز به همین خاطر برای موفقیت هر چه بیشتر در این مرحله، برنامه های کمی و کیفی زیادی را با همکاری قشرهای مختلف مردم این سامان، تهیه کرده ام که اگر افتخار نمایندگی مردم نصیبم شد،انها را مو به مو اجرا خواهم کرد.

نیکنام در پایان از همه مردم خواست با نشاط و غرور میهنی هرچه بیشتر، در انتخابات مجلس هشتم شرکت کنند و با انتخاب فرد شایسته،آینده روشنی را برای شهرستانهای رامسر و تنکابن رقم بزنند.

 

 

 

 


 


  • تیمور اراکپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 8 بهمن 1387-0:0

    ابوالفتح نیکنام مردکاروتلاش و سیاست مردی که پشتیبانیش ازکارگران زحمت کش کشورازکسی پوشیده نیست
    حضورش درسازمان صنایع نشانگرتوانمندی ایشان است. حضوروحمایت ایشان ازکارگران کفش ملی سابق ونوازش های پدرانه ایشان برسر بیش از15هزارکارگر وکارمند از یاد کسی نمی رود . اقای نیکنام مردصنعت
    حامی صنعت مرد کاروتلاش وشکوفایی صنعت هست-- ای مردم خوب وباصفای قطعه مرد خیزبه ابوالفتح نیکنام رای بدهیدتادنیا واخرت شمارا تامین شود.

    • يکشنبه 12 اسفند 1386-0:0


      این دفعه نوبت معلمان محروم است که به مجلس بروند . اجرای نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان توسط نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم بیاد روزهایی که جلوی مجلس هفتم در تهران انتظار می کشیدند . معلمان کرسی مجلس را نمی خواهند ؛ تریبون مجلس را می خواهند .... رجایی معلم بود ؛ معلم

      • علی مرادیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 11 اسفند 1386-0:0

        ابوالفضل علم دار
        ابوالفتح نگه دار
        همه با هم به نیکنام این مرد عمل رای می دهیم

        • شنبه 11 اسفند 1386-0:0

          سلام بر همه رامسریهای عزیز
          بجمین تا ابوالفتح شیمی وکیل وکه.
          شیمی سر کلاه نشه.
          بین همه نامزدا انصافا نیکنام از همه قویتره.
          نیه؟

          • شنبه 11 اسفند 1386-0:0

            درود بر نیکنام عزیز.
            ما رامسریها خاطره خوشی از دوران نمایندگی این مرد بزرگ داریم.
            امیدوارم این دوره ایشان که واقعا استخوان دارند به مجلس بروند.

            • شنبه 11 اسفند 1386-0:0

              این دفعه نوبت معلمان محروم است که به مجلس بروند . اجرای نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان توسط نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم بیاد روزهایی که جلوی مجلس هفتم در تهران انتظار می کشیدند .... رجایی معلم بود ؛ معلم


              ©2013 APG.ir