تعداد بازدید: 6037

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 13 اسفند 1386-0:0

خباثت بهایی ها برای ما کاملا روشن است-روحاني

امام جمعه بابل گفت:متاسفیم که برخی ها با نگاه ترحم آمیز به بهاييان نگاه می کنند.


بنا به نوشته وبلاگ ستاد نمازجمعه بابل،امام جمعه اين شهر  نسبت به حرکات پرشتاب بهاییان هشدار داد.

 شیخ حسن روحانی -امام جمعه بابل- در واکنش به برخی تحرکات سازمانی بهاییت در ایران و مازندران خاطر نشان کرد : بهایی ها گروه کافری هستندکه ارتباط داشتن با آنها دارای اشکال است و طبق فتاوی صریح مراجع تقلید بدن آنها نجس است.

وي گفت: بهایی ها کافر هستند؛ اگر ارتباط و همکاری با آنها موجب تقویت آنها نشود و جنس و کالایی که از آنها خریداری می شود و کاری که برای آنها انجام گرفته می شود موجب تقویت آنها نمی شود ارتباط با آنها مشکلی ندارد ولی نباید به هر شکلی به این فرقه ضاله و عناصر وابسته به آنان میدان داد تا از این طریق خود را تقویت کنند.

امام جمعه بابل افزود:خباثت بهایی ها برای ما کاملا روشن است. بهاییت ساخته و پرداخته سفارت خانه های کشورهای غربی( به خصوص انگلیس ) است. غربی ها خواستند با به وجود آوردن بهاییت انحراف در عقیده شیعه به وجود بیاورند.

 وي گفت:بهاییت صدمات زیادی را به جوامع اسلامی وارد کرد.وابستگی آنها به بیگانگان و ضربه زدن  برمنافع  ملت ما  پوشیده نیست و صدها سند تاریخی محکم و مستدل در این زمینه وجود دارد .

روحاني افزود: به شکرانه انقلاب بسیاری از بهایی ها در لاک فرو رفتند و جرات نداشتند کاری بکنند.آمار بالایی از افراد توبه کرده بهاییت هم منتشر شد که نشان دهنده ریزش شدید آنها بعد از انقلاب است؛ اما در سال های اخیر شاهدیم که با حمایت های گسترده دشمنان علی الخصوص آمریکا و شرکت رییس جمهور آمریکا در مجامع آنها و نام بردن مکرر و بزرگ کردن آنان موجب شد تا از لاک خود بیرون بیایند و امروز با جسارت می گویند که ما بهایی هستیم .

امام جمعه بابل گفت:جای تاسف است که حرکت خزنده بهایی ها شروع شده و به لحاظ جمعیتی هم رشد کرده اند. 

وي تصریح کرد: آنان با ارتباط های مختلف سعی کردند نوجوانان را با شبهات مختلف با به دام خود بیندازند. کار بهایی ها به جایی رسیده که امروز یعنی از سال 80 تا به امروز دست به کارهای تشکیلاتی زده و اظهار وجود می کنند.

وي گفت:نامه آنها به رییس جمهور اسبق کشور ما و اظهار برخی مسائل در خور توجه است.

روحاني استدلال کرد:بهایی ها می خواهند ضربه بزرگ فکری به تشیع بزنند. وی از مازندران و علمای مازندران به خصوص سعیدالعمای بارفروشی در راه مبارزه با بهاییان و مقاومت مردم بابل و نبرد تاریخی پس از هجوم بهاییان به اين منطقه ياد کرد واشاره و هوشیاری  و برخورد فکری با این گروه منحرف و ملحد را مورد اشاره قرار داد و گفت:متاسفیم که برخی ها با نگاه ترحم آمیز به آنها نگاه می کنند.

وي گفت:بهایی ها با برنامه ریزی و با همکاری گسترده با صهیونیست ها در صدد ضربه زدن به تشیع و نظام اسلامی هستند.مبادا در ارتباطات و برخوردها و مجادله ها به این عناصر خبیث فرصت داده شود.

 امام جمعه بابل به صدمین سالگرد تولد خطیب توانا مرحوم حجت الاسلام فلسفی اشاره و تصریح کرد: مرحوم فلسفی زحمات زیادی را برای مبارزه با بهاییت انجام داد و بسیار مورد تهدید قرار گرفت که لازم است  علما و مسئولان نسبت به حرکت های اخیر آنان در محافل و سایت های اینترنتی تلاش های مجدانه ای داشته باشند.


  • يکشنبه 9 آبان 1389-0:0

    باورکنید

    جنگ نرم قلدران را درجهان باورکنید

    این کمینِ ناکسان با صد کمان باور کنید

    چنگ ودندانِ نهانِ دشمنِ دیروزِ ما

    می فشارد درگلومان استخوان باورکنید

    درد دلهای «علی» را بَعدِ قرنی بشنوید

    حجّتِ حق باشد ایشان همچنان باورکنید

    اَینَ عمّار، اَینَ عمّارِ ولیِّ این زمان

    یادگارو یادِ یارِ مهربان باورکنید

    با شما هستم خواص ویاورانِ انقلاب

    دشمنِ دانا زند زخمِ زبان باور کنید

    رؤیتِ ماهِ صیام وروزه خواری تابه کی

    سرزده ازمأذنه بانگِ اذان باورکنید

    سلام
    به روزم با دغدغه های روز رهبر دلوز و یار مهربان با : جنگِ نرم (باورکنید)
    http://nagoftanihayedel.blogfa.com
    تشریف بیار خوشحال می شم
    [گل][گل][گل]

    • شنبه 20 تير 1388-0:0

      salam . yeki az doostaye man bahayie va man az vaghti didam oon dine mano be 4mikh mikeshe say kardam dine khodamo beshnasam . moteasefane bahayiat dare dar iran joone taze migire . doostaye man hal akhonda bad ama in dalil nemishe ke bezarim ye mosh vabaste be ajnabiha rahat biano voojoode agha emame zamn ro monkar beshan . be hoosh bashid . hameye dasteha khoobo bad daran akhonda ham lebase payambaro poshidan va yekishoon mishe ayatolah bahjat ba oon hame eftekhar baraye tashayo va ba hazrate hojat molaghat mikone . yeki ham mishe aghaye . . . . . . . ke emshab nemidoone khone dare ya na va farda shab mishe mostajer o kole amvalesh vaghfe ahle beit yeki ham mesle ......... mire boldizer bendaze mirase iran zamino , takhte jamshide kooroshe kabiro nabood kone . pas biaid az nafye akhond ha be esbate bahayian naresim . moarefie yek ketab : lotfan ketabe sayeye shoom neveshteye khanoomi ke bahayi boode va mosalman shode ro tahie konid

      • پنجشنبه 16 اسفند 1386-0:0

        من بهایی نیستم و نه برایم کارهای آنها مهم است. فقط اطلاعاتی درباره آنها دارم.

        جالب است بدانید که همین بهایی ها بابل را به عنوان یکی از شهرهای مقدس می دانند، نور را شهر بهااله می دانند، و برای زبان و فرهنگ مازندرانی احترام بسیاری قائلند. سالها پیش از پیدایش صهیونیزم به این شکل امروزی، رهبران آنها در حیفا و کرمل سرزمین مقدس دفن شدند، و حالا در اسرائیل کنونی واقع شده است، برای اطلاعات شخصی شما بازهم بگویم که اگر واقعا ما با اسرائیل مخالفیم که این همه نژادپرستی و فجایع در غزه به بار آورده، چرا نام دریای مازندران را به خزر تغییر دادید که خزر ها همان اجداد اشکنازی های عمدتا صهیونیست هستند (روزنامه همشهری) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        • پنجشنبه 16 اسفند 1386-0:0

          anha ke Iran ra be in rooze siah neshandeand, akhondha wa moghalidene ..... anha hastand , wa na bohaiha.

          • هواداران دلاور بزرگ نيا پاسخ به این دیدگاه 0 0
            سه شنبه 14 اسفند 1386-0:0

            همراه شو عزيز فيلمي مستند درباره دلاور بزرگ نيا
            www.delavar.org


            ©2013 APG.ir