تعداد بازدید: 4523

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 4 ارديبهشت 1387-0:0

اعتراض دوباره شاگردان مصباح یزدی به رحیم مشایی

نشریه پرتو سخن که توسط شاگردان آیت الله مصباح یزدی اداره می شود در آخرین شماره خود به شدت از رحیم مشایی انتقاد کرد.

 


 بنابراین گزارش این نشریه با اشاره به حضور هوشنگ امیراحمدی به دعوت مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در ایران و طرح این پرسش که«آقای مشایی! هوشنگ امیر احمدی را می شناسید؟» نوشته است: شایسته است مشایی توضیح دهد که دعوت از این سری افراد که با هزینه جمهوری اسلامی انجام می شود در راستای چه هدفی صورت می گیرد؟

هفته گذشته نیز این نشریه به انتقاد از رحیم مشایی در خصوص فراهم کردن دیدار احمدی نژاد با همسر دکتر فاطمی پرداخته بود. گفتنی است اظهارات مشایی درباره سخنان امام جمعه شهر مشهد نیز باعث خشم نیروهای حزب اللهی و طرفداران دولت در این منطقه و تجمع آنان شده بود.(fardanews)


  • محمدرضا کوزه گر کالجیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 8 ارديبهشت 1387-0:0

    به نام خداوند جان و خرد
    کزین برتر اندیشه برنگذرد

    پیامبر عظیم الشان و حضرت مولا علیه السلام که جانها به فدایشان باد از هر رفتار متکبرانه و خلاف عقل و مدارا و منطق از جانب هرکس که باشد به شدت بیزاری می جستند. منطق پیامبر و ائمه ی اطهار علیه السلام منطق بحث و گفتگو می باشد.
    حضرت امام جعفر صادق علیه السلام حتی با تمامی منکران معاد و زنادقه بحث علمی می کردند و 4 هزار شاگرد در زمینه های مختلف علمی تربیت کرده اند.ولی متاسفانه افرادی چون آقای مصباح طرفداران خود را در مقابل کوچکترین مسئله ای به تجمع فرا می خوانند و به جای بحث و منطق به ترویج خشونت دامن می زنند . جای تاسف است

    • پنجشنبه 5 ارديبهشت 1387-0:0

      شاگرد خودشان است . مگه نه ؟؟؟؟ !!!!!!!!


      ©2013 APG.ir