تعداد بازدید: 2834

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387-0:0

مجرد ها مدير نمي شوند!

استاندار مازندران گفت:اگر مدير مجردي در استان هست، بايد يا سريعا ازدواج كرده يا از كار بركنار شود.


fardanews نوشت:در شمال کشور اتفاقات خاصی در حال رخ دادن است.

استاندار مازندران گفت: رويكرد ما اين خواهد بود كه با وجود جوانگرايي از گماردن مديران مجرد در پستهاي دولتي بشدت جلوگيري خواهيم كرد.

شفقت افزود: اگر هم مدير مجردي در استان هست بايد يا سريعا ازدواج كرده و يا از كار بركنار شود.

 irna نوشت:استاندار در نشست سرپرست جوان سازمان جوانان هنگام ارايه گزارش عملكرد سه ماهه خود، پس از اشاره به برپايي كلاسهاي قبل و بعد از ازدواج ، با اين پرسش استاندار مواجه شد كه آيا خود ازدواج كرده است ؟

وي با دادن پاسخ منفي گفت كه البته خواستگاري رفته است و استاندار هم گفت : پس تا حالا ‪ ۵۰‬درصد كار درست شده است!

همچنین mehrnews در خبری اعلام کرد: استاندار مازندران با اظهار تاسف از رعایت ضعیف الگوی حجاب در دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: زنان بدحجاب کارمند ادارات مازندران اخراج می شوند.

ابوطالب شفقت  افزود: کارمند زنی که در محل کار خود الگوی زن ایرانی را رعایت نمی کند نباید در این دولت خدمت کند.

به گزارش fardanews وی خاطر نشان کرد: کارگروه حجاب و عفاف موظف است در دستگاههای اجرایی استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و شناسایی و اخراج زنان بدحجاب در ادارات مازندران اقدام جدی و سریع انجام دهد.

لينک خبر در ايرنا: http://www1.irna.ir/fa/news/view/menu-155/8702106249195040.htm


  • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 18 ارديبهشت 1387-0:0

    آقایان چرا از توانمندی فرزندان با سواد و متخصص ساروی که تجربه ملی و بین المللی نیز دارند مانند آقای جعفر قربانپور (www.jafarghorbanpour.com) که کاندیدای تایید صلاحیت شده مجلس هشتم نیز بوده اند در سطوح مدیریتی استان و کشور با توجه به اصل شایسته سالاری ، استفاده نمی کنید ؟! تا کی انتصابها باید سیاسی و جناحی باشد ؟! کسانی که توانایی نوآوری و شکوفایی دارند را به حاشیه نرانید ؟!
    با تشکر - شهروند ساروی

    • دوشنبه 16 ارديبهشت 1387-0:0

      ظاهرا استاندار مازندران به عنوان يك مقام مسئول هنوز نميداند كه ايشان نميتوانند حكم اخراج يك كارمند را صادر كنند. واقعا جاي تاسف است كه از ديد مقام اول استان تجرد يا تاهل يك مدير برطرف كننده مشكلات موجود استان باشد. جناب آقاي مهندس به اطراف خودتان با دقت نظر بيشتري نگاه كنيد.

      • دوشنبه 16 ارديبهشت 1387-0:0

        خبر مربوط به ازدواج مدیران مجرد متعلق به جناب مهندس شفقت نیست.
        چرا سایت مازندنومه اخبار کذب و بی پایه در این راستا پخش می کند.
        از مدیر کل محترم بازرسی و شکایات استانداری خواهشمند است از این سایت مجعول شکایت کرده و برخورد جدی نمایند.

        • بیکار مجردپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 15 ارديبهشت 1387-0:0

          جناب آقای استاندار محترم، شما لطف کنید یه کار کارگری به من بدین، من قول میدم که تا زمانی که ازدواج نکردم - انشالله بعد از 120 سال - هوس مدیر شدن به سرم نزنه!
          در ضمن یه مدرک دکترا هم دارم که در مقابل امر خطیر ازدواج زیاد به چشم نمی یاد.

          • شنبه 14 ارديبهشت 1387-0:0

            جناب شفقت استاندار محترم مازندران من يكي از جوانان خطه مازندارن مي باشم مي خواهم از شما بپرسم كه تمام مشكلات مازنداران حل شده فقط معظل بي حجابي مانده چرا بدنبال بحراني مثل بي كاري واشتغال در سطح استان دامن گير شده كه اكثريت جوانان اين خطه در دامن اعتياد گرفتار كرده چرا به فكر بحراني كه در صنعت كشاورزي كه محور اصلي چرخه توليد اين استان مي باشدكشاورزان از زمينها زراعي دست كشيدند بخاطر كمبود اب توجه نمي شود چرا دنبال مسايل حاشيه اي استان مگرديد تا چقدر مردم فهيم ودلسوز اين استان بايد بي لياقتي مسوالان استاني را تحمل كنند عوض اينكه به مشكلات استان را توجه داشته باشي مگر كار استاندار اين شده كه بگرده كه كدام كارمند زن تار مويش بيرونه

            • شنبه 14 ارديبهشت 1387-0:0

              دولت نهم و کارگزارن وی خیمه شب بازی خوبی راه انداختند. آیا باید دعوای رئیس جمهور و سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را باور کرد یا اظهارات آقای مشائی در خصوص کنار رفتن روسری که پاتک آن را در اظهارات استاندار می توان مشاهده کرد.
              ضمنااستاندار بجای نگرانی از وضعیت حجاب کارکنان خانم ادارات که واقعا بایستی به آنها خسته نباشیدگفت به فکر زدودن آثار و سوابق اخلاقی برخی از .......... خود باشد


              ©2013 APG.ir