تعداد بازدید: 4473

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 16 ارديبهشت 1387-0:0

استاندار مازندران:هرگز نگفته ام مجرد ها نمي توانند مدير شوند

جوابیه استانداری مازندران به خبر fardanews و تکذيب گزارش"هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور"


در پی باز انتشار خبر خیرگزاری های رسمی کشور -mehrnews و irna- در پایگاه fardanews  (وهمين طور mazandnume )؛ مبنی بر اظهارات عجیب مسئولان استان های شمالی کشور، روابط عمومی استانداری مازندران جوابیه ای به سایت «فردا» ارسال کرد.

 در این جوابیه آمده است:

سلام علیکم

در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید .

به اطلاع می رساند :

نکته اول : انتساب خبر مذکور به استاندار مازندران قویا تکذیب می گردد زیرا آقای دکتر عباد اسدی رئیس سازمان ملی جوانان استان مازندران که هم اکنون در این سمت مشغول به فعالیت می باشد فردی است کاردان – متعهد و در عین حال متاهل که دارای سه فرزند نیز می باشد.

ضمن آنکه باید یادآور گردید استاندار مازندران در هیچ یک از جلسات و یا مراسم ها در خصوص مجرد بودن و یا تاهل شدن مدیران و یا دیگر کارکنان دوایر دولتی هیچ مطلبی ایراد نکرده و هیچ اشاره ای نیز در این خصوص نداشته است ضمن این که ایشان بر بکارگیری مدیران جوان بسیار تاکید داشته و دارند.

و لذا از مدیریت آن سایت تقاضا می شود اگر چنانچه مستنداتی چه به صورت مکتوب و یا به صورت دیگر در اختیار دارد آنرا به صورت خبر و یا گزارش منتشر و اعلام دارند.

نکته دوم : ابوطالب شفقت استاندار مازندران در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با توجه به دل مشغولی های مردم مسلمان و مومن استان در خصوص رواج بدحجابی در جامعه کارگروه حجاب و عفاف را موظف کرد در دستگاه های اجرایی استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدام نمایند و بر رعایت الگوی حجاب اسامی توسط بانوان محترم کارمند در تمامی دوایر دولتی تاکید کرد که خبرآن در سایت روابط عمومی به ادرس www.prinfo-mz.ir موجود می باشد.

و باید یاداور شد که ایشان در خصوص اخراج کارکنان بدحجاب در دستگاه های دولتی هیچ اشاره نداشته و مطلبی نیز در این خصوص ایراد نکرده اند. لذا از آن مدیریت انتظار می رود در اولین فرصت ممکن خبر مذکور را تصحیح و شائبه به وجود آمده توسط ان سایت را که متاسفانه در تمامی روزنامه ها و سایت ها انعکاس منفی داشته است را اصلاح و از استاندار مازندران عذر خواهی نماید.

اما fardanews در خصوص جوابیه استانداری مازندران اين موارد را متذکر شد:
 
1- خبر مورد اشاره مسئولان محترم استانداری مازندران تولیدی سایت «فردا» نبود و با ذکر منابع آن یعنی دو خبرگزاری مهر و ایرنا ذکر شده بود.
 
2- در گزارش «فردا» که ترکیبی از دو خبر مذکور بود گفته شده بود، در شمال کشور اتفاقات خاصی در حال رخ دادن است و این جمله توجه خبر را از صرف استان مازندران خارج می کند.
 
شایان ذکر است این دو خبر تنها به فاصله چند ساعت در دو خبرگزاری مهر و ایرنا منتشر شد.
 
3- با توجه به خبری که «مهر» آن را منتشر کرده است هیچ شکی در اظهارات استاندار مازندران درباره حجاب کارمندان وجود ندارد و بیم آن می رود که پیگیری بیشتر موضوع استاندار محترم را به سرنوشت انکارکنندگان خبرگزاری ها مبتلا سازد.
 
گفتنی است در خبر سایت «فردا» آمده بود: استاندار يكي از استانهاي شمال شرقي كشور گفته است رويكرد ما اين خواهد بود كه با وجود جوانگرايي از گماردن مديران مجرد در پستهاي دولتي بشدت جلوگيري خواهيم كرد.

اين استاندار افزوده است كه اگر هم مدير مجردي در استان هست بايد يا سريعا ازدواج كرده و يا از كار بركنار شود.

به گزارش ایرنا اين استاندار در نشست سرپرست جوان سازمان جوانان هنگام ارايه گزارش عملكرد سه ماهه خود، پس از اشاره به برپايي كلاسهاي قبل و بعد از ازدواج ، با اين پرسش استاندار مواجه شد كه آيا خود ازدواج كرده است ؟

وي با دادن پاسخ منفي گفت كه البته خواستگاري رفته است و استاندار هم گفت : پس تا حالا ‪ ۵۰‬درصد كار درست شده است!

همچنین خبرگزاری مهر در خبری اعلام کرد: استاندار مازندران با اظهار تاسف از رعایت ضعیف الگوی حجاب در دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: زنان بدحجاب کارمند ادارات مازندران اخراج می شوند.

ابوطالب شفقت در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران در استانداری افزود: کارمند زنی که در محل کار خود الگوی زن ایرانی را رعایت نمی کند نباید در این دولت خدمت کند.

به گزارش «فردا»، وی خاطر نشان کرد: کارگروه حجاب و عفاف موظف است در دستگاههای اجرایی استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و شناسایی و اخراج زنان بدحجاب در ادارات مازندران اقدام جدی و سریع انجام دهد.

توضيح اين که خبر mazandnume نيز ازخبرگزاري هاي رسمي کشور:irna و mehrnews و نيز سايت fardanews گرفته شده بود.


  • شنبه 21 ارديبهشت 1387-0:0

    شنیده ها حاکی است مهندس آرش کوشا دبیر کمیته ملی گردشگری و طبیعت گردی ایران و از نزدیکان مهندس اسفندیار مشایی قرار است به زودی بعنوان استاندار مازندران معرفی شود. کوشا اهل رامسر و سالها در شهرداری و سازمان گردشگری مدیر اجرایی بوده است.

    • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 18 ارديبهشت 1387-0:0

      آقایان چرا از توانمندی فرزندان با سواد و متخصص ساروی که تجربه ملی و بین المللی نیز دارند مانند آقای جعفر قربانپور (www.jafarghorbanpour.com) که کاندیدای تایید صلاحیت شده مجلس هشتم نیز بوده اند در سطوح مدیریتی استان و کشور با توجه به اصل شایسته سالاری ، استفاده نمی کنید ؟! تا کی انتصابها باید سیاسی و جناحی باشد ؟! کسانی که توانایی نوآوری و شکوفایی دارند را به حاشیه نرانید ؟!
      با تشکر - شهروند ساروی

      • مجرد بیکارپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 17 ارديبهشت 1387-0:0

        ای بابا چرا ناراحت شدی، فقط یه کار کارگری می خواستم. چرا زیر حرفت می زنی؟؟؟؟؟

        • سه شنبه 17 ارديبهشت 1387-0:0

          آقا جان ظاهرا بايد به اين رسم مقامات ارشد استان و كشور عادت كنيم كه حرفي را بعد از زدن و مشوش كردن جو، در صورتي كه ببينند جو به صلاح ايشان نيست پس بگيرند. اشكالي واجب است يا نه بايد از مطلعين شكيات سوال كرد.!!!!!


          ©2013 APG.ir