تعداد بازدید: 7862

توصیه به دیگران 3

شنبه 21 ارديبهشت 1387-0:0

نه مواد مخدر ، نه قتل ؛ قلب دکتر ايستاد

رئيس بيمارستان هفده شهريور آمل گفت: مرگ ناگهاني يكي از پزشكان متخصص و جراح اين بيمارستان،بر خلاف شايعات موجود در شهرستان، ايست قلبي بوده است.


محسن آسوري گفت: دكتر حميدرضا يزداني ابيانه جراح و متخصص گوش، حلق و بيني بيمارستان 17 شهريور در حالي كه تا شامگاه چهارشنبه در مطب خصوصي خود مشغول به كار بوده است براثر ايست قلبي فوت كرده است.


وي با اشاره به اينكه در چند روز گذشته بازار شايعات درباره مرگ مشكوك وي در سطح اين شهرستان زياد شده بود افزود: فشار زياد كاري عامل اصلي مرگ اين پزشك 37 ساله بوده است.


رئيس بيمارستان هفده شهريور آمل تصريح كرد: اين پزشك متخصص و شناخته شده در اين شهر روزانه به طور ميانگين دوازده عمل جراحي گوش، حلق و بيني را در اين بيمارستان انجام مي داد.
آسوري اضافه كرد: علاوه بر فشار زياد كاري در بيمارستان، اين پزشك متخصص روزانه تا ساعت دوازده شب در مطب خصوصي خود به بيماران خدمات مي داد.


وي همچنين استفاده و تزريق وي از مواد مخدر را در قبل از زمان مرگش به شدت رد كرد و افزود: در محل و بر روي جسد وي هيچ گونه آثار ضرب و جرح مبني بر به قتل رسيدن گزارش و تاييد نشده است.


وي با اشاره به عمل بسيار حساس و تاثيرگذار آندوسكپيك كه براي نخستين بار در مازندران توسط اين پزشك در آمل انجام شد تصريح كرد: مرگ يزداني در حقيقت از دست دادن سرمايه‌اي بزرگ در بخش گوش، حلق و بيني بوده است.
خانواده محروم يزداني كه در اين باره از كسي شكايت نداشتند جنازه وي را براي تدفين به بهشت زهراي تهران انتقال دادند.(farsnews)



    ©2013 APG.ir