تعداد بازدید: 2909

توصیه به دیگران 1

شنبه 28 ارديبهشت 1387-0:0

احضار به خاطر تجمع

اعضای هیات موسس انجمن اسلامی دانشگاه مازندران به کمیته انضباطی دانشگاه احضار شدند.


رضا عرب، مهدی داودیان، میلاد حسینی کشتان ، آرنوش ازرحیمی و سیاوش صفوی (اعضای هیات موسس) به همراه محمد فکری مدیر مسئول نشریه دانشجویی رویداد و عادل اسلامی دبیر شورای صنفی دانشکده علوم انسانی به کمیته انضباطی احضار شدند.

 اعضای هیات موسس چهارشنبه ظهر در اعتراض به این امر به صورت دسته جمعی در اتاق رییس دانشگاه حاضر شدند و با وی به مذاکره نشستند.

 
رضا عرب سخنگوی هیات موسس انجمن اسلامی در مورد این احضارها و اعتراض انجمن اسلامی  گفت: “اعضای هیات موسس انجمن اسلامی از اول هفته به طور جداگانه به کمیته انضباطی احضار شدند و باید در وقت های تعیین شده خود را به دبیر کمیته انضباطی معرفی می کردند. اما ما به طور دسته جمعی در دفتر دبیر کمیته حاضر شدیم و پس از آگاهی از دلایل احضار، به اتاق ریاست دانشگاه وارد شدیم و با وی به مذاکره نشستیم.”

 
او در مورد دلایل احضارشان و مذاکره با رییس دانشگاه گفت: “دلیل احضار مشخصا برنامه ریزی جهت برگزاری تجمع، تحصن و جمع آوری امضا در روز اول اردیبهشت در اعتراض به نصب دوربین در مقابل درب کلاس ها بود. اعتقاد ما بر این بود که این اقدام دانشگاه صرفا به قصد به تعویق انداختن پروسه قانونی شدن انجمن اسلامی است. از این رو به اتاق آقای علیزاده رفتیم. علیزاده با وجود بیان بی اطلاعی خود از این احضارها و انداختن مسولیت احضار به گردن حراست، قول پیگیری موضوع و خدشه وارد نشدن به جریان قانونی شدن انجمن اسلامی را داد.”

 
علاوه بر این تجمعی جمعه شب گذشته در خوابگاه نواب دانشگاه مازندران در اعتراض به وضعیت بد آب آشامیدنی این خوابگاه توسط دانشجویان این خوابگاه برگزار شد که منجر به توزیع آب معدنی در خوابگاه شد.(autnews)



    ©2013 APG.ir