تعداد بازدید: 2375

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 19 مرداد 1383-0:0

نماينده مردم آمل :عدم بازگشايي راه چالوس صدمات زيادي به مردم شمال كشور زده است

نماينده مردم آمل درمجلس شوراي اسلامي گفت : راه كرج – چالوس محور اصلي تجارت و بازرگاني بين تهران و شهرهاي مركزي با شهر هاي شمالي كشور است.


 عزت الله يوسفيان ضمن بيان اين مطلب خاطر نشان ساخت : بسته بودن راه تهران – چالوس صدمات زيادي به كشاورزان و مردم مناطق شمالي كشور زده است و وزير راه بايد براي بسته مانده چندين ماهه اين راه به نمايندگان و مردم اين استان توضيح بدهد .
يوسفيان در ادامه با اشاره به اينكه فصل تابستان ، فصل درآمدزايي براي مردم اين مناطق بوده است ، اضافه كرد : متاسفانه امسال به خاطر بسته بودن راه چالوس كه به خاطر طبيعت زيبايش همواره مردم را به گردشگري در اين مناطق تشويق مي كرده است ، استان مازندران دچار آسيب جدي شده و تمام هتل ها و محل هاي اقامتي دچار ضرر و زيان مالي بسياري شده اند .
وي همچنين افزود : از طرف ديگر كشاورزان محصولات خود را از طريق راه چالوس كه مدت زمان كمتري را براي رسيدن به تهران و شهر هاي شمالي مي طلبد ، به اين شهر ها مي رساندند اما با وجود بسته ماندن اين راه ، تمام مواد غذايي كه قزاز است به شهر هاي مركزي كشور برده شود در راه خراب مي شود و كشاورزان را با مشكلات جدي روبرو مي سازد .
وي همچنين در پايان با اشاره به اينكه وزارت راه مي توانست زودتر از اين به بازسازي و بازگشايي اين راه بپردازد ، از وزير راه انتقاد كرد


    ©2013 APG.ir