تعداد بازدید: 2700

توصیه به دیگران 1

شنبه 11 خرداد 1387-0:0

روحانی:نماينده ها کاري نکنند که مردم از رای شان پشیمان شوند

 امام جمعه بابل گفت: کشاورزانی را ديدم که زمین زراعی آنها خشک شده بود و از شدت ناراحتی به گریه افتاده بودند.


حجت الاسلام روحانی خطاب به نمایندگان استان مازندران، به ویژه دو نماینده منتخب بابل گفت 4 سال وقت زیادی نیست، خیلی تند می گذرد، نکند 4 سال بگذرد و افسوس روزهای گذشته را بخورید که چرا نتوانستید کار کلانی را برای مردم انجام دهید.

وي به نماينده ها گفت:تلاش کنيد تا در روز های پایانی احساس زیان و خسارت نکنید و جوری نشود که مردم از اینکه به شما رای داده اند پشیمان شوند.

 امام جمعه بابل ادامه داد: در این چهار سال قسم خوردید که به عنوان خادم مردم انجام وظیفه کنید برخی از نمایندگان با کمال تاسف به جای خدمت کردن به مردم برنامه ریزی می کنند که در چهار سال آینده نیز بتوانند به مجلس راه یابند و عمده تلاش خود را مصروف این کار می کنند،نکند نماینده ای باشد که برای  دور بعد مجلس شورای اسلامی طمع کند .

وی تاکید کرد بعضی از نمایندگان با نیم نگاهی به دور بعد  4 سال خود را طوری اداره می کنند تا سرمایه گذاری باشد براي دور آينده.

خطیب جمعه بابل در این رابطه افزود:  در رابطه با این مسئله چه خیانت هایی که صورت می گیرد و چقدر باید مردم ذلت بکشند!

وي گفت: همه خیرات و برکات در این تفکر نهفته است که نماینده ای بگوید من نماینده این مردمم و مصالح این مردم باید مد نظر من باشد.

روحاني افزود: نمایندگان دوره هشتم باید از عملکرد نمایندگان دوره های گذشته  عبرت بگیرند، از کسانی که در دوره های قبل  در مجلس حضور داشتند و یکی از بزرگترین اشتباهات خود در مجلس را روزمرگی اعلام کردند

 امام جمعه بابل خطاب به مجمع نمایندگان مازندران گفت: ما انتظار داریم که مجمع واقعا یک مجمع باشد.مجمع نمایندگان، مازندران را یک استان ببیند و همه برای توسعه استان کمر همت ببندند.

این نشود که مانند ماجرای قطع شدن گاز به دلیل توجه نشدن زیر ساختی به تاسیسات مازندران  مردم خسارت زیادی ببینند.

امام جمعه بابل ادامه داد: بسیاری از مصالح و مشکلات مردم مازندران امروز روی زمین افتاده است.

خطیب جمعه بابل گفت: چند روز پیش بازدیدی از مزارع کشاورزی در روستاهای بابل داشتم. کشاورزانی را ديدم که زمین زراعی آنها خشک شده بود و از شدت ناراحتی به گریه افتاده بودند. این صحنه ها واقعا دل انسان را می سوزاند.(miadbabol)



©2013 APG.ir