تعداد بازدید: 2225

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 3 تير 1387-0:0

به وزیر پیشنهادی ضعیف رأی نمي دهيم-یوسف نژاد

نماینده مردم ساری در مجلس گفت : کسانی که نتوانسته اند اهداف دولت را محقق کنند باید عوض شوند.


 علی اصغر یوسف نژاد گفت:لزوم دسترسی به اهداف مطلوب ، معرفی وزرای قدرتمند به مجلس است، در غیر این صورت مجلس از ظرفیت قانونی خود استفاده کرده و به وزیر پیشنهادی ضعیف رأی نخواهد داد .

وي گفت : وزرای اقتصادی و وزیر کشور افرادی هستند که در تحقق برنامه پنج ساله ، چشم انداز 20 ساله و اجرای اصل 44 نقش اساسی ایفا می کنند .

وی افزود : لازم است این افراد کاملاً مشخص و قدرتمند باشند تا تحقق اهداف فوق عملی شود .

یوسف نژاد قوی بودن وزیران را شرط لازم برای قوی بودن دولت دانست و ادامه داد : لزوم دسترسی به اهداف مطلوب ، معرفی وزرای قدرتمند به مجلس است، در غیر این صورت مجلس از ظرفیت قانونی خود استفاده کرده و به وزیر پیشنهادی ضعیف رأی نخواهد داد .


نماینده اصلاح طلب استان مازندران تصریح کرد : افرادی باید به عنوان وزیر به مجلس معرفی شوند که صلاحیت تجربی ، علمی و تحصیلاتی آنها با اهداف سازمانی وزراتخانه سازگار باشد در غیر این صورت با مقاومت منطقی و کارشناسی مجلس روبرو خواهد شد .

وی با بیان اینکه جابجایی ها در سطح وزرا و استانداران امری بدیهی و قابل قبول و از اختیارات دولت است افزود : کسانی که نتوانسته اند اهداف دولت را محقق کنند باید عوض شوند .

یوسف نژاد در خصوص ویژگی های افراد جایگزین ادامه داد : نه تنها افراد جایگزین باید نسبت به افراد قبلی قدرتمندتر باشند بلکه تجربه ، تخصص و سابقه آنها نیز باید در تحصیل اهداف دولت بهتر از قبل بکار آید .

وی خاطر نشان کرد : تعویض منطقی و کارشناسی لازم و ضروری بوده و نشان دهنده دارا بودن برنامه اجرایی است .

یوسف نژاد خاطر نشان کرد : برآیند همکاری دولت و مجلس باید در زندگی روزمره مردم حس شود و مردم باید شاهد این همکاری به صورت ایجاد اشتغال ، کاهش سطح عمومی قیمت ها و رونق اقتصادی باشند.(isna)


  • سه شنبه 4 تير 1387-0:0

    سلام بارك اله به يوسف نژاد كه حرف
    مي زنه و نماينده خوب و مردمي مي باشد


    ©2013 APG.ir