تعداد بازدید: 2176

توصیه به دیگران 1

جمعه 7 تير 1387-0:0

نساجي مردني است،پالایشگاه را به خاطر بسپار

استاندار مازندران گفت:با توجه به اینکه مسئولین عالی رتبه قول همکاری برای احیاي نساجی مازندران را داده اند، ولی متاسفانه روند پیگیری آن راکد مانده است.



استاندار مازندران از موافقت سازمان حفاظت محیط زیست برای احداث پالایشگاه نفت در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه پس از دو سال پیگیری و بازدید کارشناسان محیط زیست وصنایع ازمناطق پیشنهادی بابل کنار ، چپکرود ، حسین آباد بهشهر این پالایشگاه در چهار دانگه ساری احداث خواهد شد.

وی مازندران را از دارا بودن صنعت مادر محروم دانست و گفت: تنها صنعت مهم واساسی که می توان به آن اشاره کرد نیروگاه حرارتی نکا و کارخانه سیمان مازندران است هرچند عملیات اجرائی خودروسازی بابل نیز تا پایان مرداد ماه اغاز می شود.

وی به مشکلات صنعت نساجی مازندران اشاره کرد و افزود:تاکنون بیش از 25 میلیون دلار در این صنعت سرمایه گذاری شده و فقط نیازمند 5 میلیون دلار برای احیا و بهره برداری نیاز دارد.

شفقت تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولین عالی رتبه قول همکاری برای احیاي نساجی مازندران را داده اند ولی متاسفانه روند پیگیری آن چند مدتی راکد مانده است.


وی معدن البرز مازندران را از بزرگترین معادن کشور عنوان کرد و گفت: از مقامات وزارت صنایع تقاضا دارم تا برای احیاي این واحد هر چه زودتر اقدام کنند.(isna)



©2013 APG.ir