تعداد بازدید: 1934

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 11 تير 1387-0:0

پشت پرده خبرهايي است

نادر دست نشان: علي آبادي در برکناري من هيچ نقشي نداشت.


پس از آنکه خبر انصراف مسئولان باشگاه استقلال اهواز از عقد قرارداد با فيروز کريمي به دليل مخالفت مهندس علي آبادي با اين قرارداد منتشر شد،گروهي کنار گذاشتن نادر دست نشان-سرمربي قائمشهري تيم پگاه- از اين تيم را نيز مرتبط با حرفهاي وي پس از قهرماني استقلال عليه علي آبادي و کفاشيان دانستند،موضوعي که دست نشان به شدت آن را تکذيب مي کند.   

 بعد از آنکه خبر رسيد مسئولان باشگاه استقلال اهواز با دستور علي آبادي پرونده حضور فيروز کريمي را در باشگاه شان بستند،اين بحث نيز مطرح شد که نادر دست نشان به دليل آنکه پس از قهرماني استقلال در جام حذفي در مصاحبه اي گفته بود: "علي آبادي و کفاشيان به همراه استقلالي ها سرود قهرماني مي خواندند و... " از باشگاه پگاه گيلان اخراج شد.


البته ناگفته نماند که دست نشان در آن مقطع مصاحبه مذکور را تکذيب کرد.


نادر دست نشان ضمن تکذيب دخالت علي آبادي در ماجراي اخراج خود مي گويد: اصلاً اين موضوع راقبول ندارم که آقاي علي آبادي مانع ادامه همکاري بنده با باشگاه پگاه شده باشد و همانطور که قبلاً اعلام کردم،مسائل پشت پرده در اخراج من نقش داشته است.


دست نشان ادامه مي دهد: دو روز بعد از قهرماني استقلال آقاي علي آبادي با من تماس گرفت و ضمن تبريک رسيدن پگاه به مقام دوم جام حذفي گفت: شخصاً با شما تماس گرفتم تا از زحماتي که در باشگاه پگاه کشيديد تشکر کنم و ضمناً بگويم بعد از قهرماني استقلال سراغ شما و بازيکنان تان را گرفتم و حتي از اطرافيانم خواستم شماها را پيدا کنند و به داخل زمين بياورند تا از تلاش تان تقدير کنم.


سرمربي سابق پگاه مي افزايد: وقتي حرفهاي آقاي علي آبادي تمام شد به ايشان گفتم که آن حرفها را درباره ايشان نزده ام و آقاي علي آبادي هم گفت: مي دانم.(bornanews) 



    ©2013 APG.ir