تعداد بازدید: 2270

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 11 تير 1387-0:0

انرژي براي كشاورزي

ادياني، نماينده مردم قائم شهر گفت:عضويت بنده در كميسيون انرژي،در راستاي توسعه زيرساخت‌هاي بخش كشاورزي است.


 نماينده مردم قائمشهر، جويبار، سوادكوه و كياكلا در مجلس شوراي اسلامي با توجه به عدم حضور نمايندگان مازندران در كميسيون كشاورزي گفت: توسعه و توجه به بخش كشاورزي تنها با حضور در كميسيون كشاورزي محقق نمي‌شود.
  
 
سيدعلي ادياني  افزود: عضويت بنده در كميسيون انرژي و يكي از نمايندگان بابل و بهشهر در كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در راستاي توسعه زيرساخت‌ها و فراهم آوردن بسترهاي لازم براي رشد بخش كشاورزي در مازندران صورت گرفته است.


وي با اشاره به اينكه ورود نمايندگان به كميسيون‌ها براساس تجربه و تخصص صورت مي‌گيرد و عدم ورود نمايندگان مازندران در كميسيون كشاورزي به مفهوم بي‌توجهي و اهتمام نمايندگان به اين امر نيست، اظهار داشت: توسعه بخش كشاورزي در گرو مهار و بهره‌گيري از منايع آبي استان است كه در كميسيون انرژي مجلس در مقوله سدسازي، سيستم‌هاي برق آبي و ديگر پديده‌هاي انباشت آب تصميم گيري‌هاي موثري صورت خواهد گرفت.


ادياني بيان كرد: اگر كشاورزي را با ديد علمي ببينيم، الزاماً به معناي رويش يك بذر نيست، بلكه مولفه هايي كه در رويش بذر و توسعه كشاورزي وجود دارد با حضور در كميسيون‌هاي زيربنايي مجلس شوراي اسلامي محقق خواهد داشت.


وي با اشاره به ديدار مجمع نمايندگان مازندران با رئيس جمهور و بحث‌هايي در خصوص تغيير برخي مديران استاني در اين ديدار اضافه كرد: با توجه به وجود مسائل كلان و زيربنايي در استان، نمايندگان مردم مازندران در اين ديدار بحث تغيير مديريت‌ها را مطرح نكردند.


مخبر كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در پايان گفت: وظيفه نمايندگان تغيير مديران در هيچ سطحي نيست، اما اعمال نظارت در راستاي حفظ منافع مردم به طور جدي پيگيري مي‌شود.(farsnews)

 



    ©2013 APG.ir