تعداد بازدید: 2725

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 11 تير 1387-0:0

كريمي با شماره 19 مي آيد

روز چهارشنبه سيد محمد كريمي،به عنوان نوزدهمين استاندار مازندران معرفي مي شود.


مراسم معارفه استاندار جديد استان مازندران روز چهارشنبه دوازدهم تيرماه، با حضور سيدمهدي هاشمي، سرپرست وزارت كشور برگزار مي‌شود.   


 اين مراسم با حضور نماينده ولي فقيه در استان مازندران و مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي استان مازندران ساعت 16روز چهارشنبه دوازدهم تيرماه برگزار خواهد شد.  

تاريخچه استانداران مازندران در طول بعد از انقلاب اسلامي نشان مي‌دهد كه سيد رضا بوشهري با مديريت 17 روزه و مرتضي حاجي با قبول مسئوليت 64 ماه و سه روز كمترين و بيشترين مدت سكانداري استانداري مازندران را بر عهده داشتند.

* گذري بر تاريخ مسئوليت استانداران در مازندران:

آغاز كار اولين استاندار مازندران پس از انقلاب بيست و هفتم اسفندماه سال 57 است .
 
سيد احمد طباطبايي با هفت ماه، سيدرضا بوشهري با 17 روز، رحيم رفيعي‌پور با 33 روز، عبدالعلي مصحف با 9 ماه و 14 روز، مرتضي حاجي با قبول دو دوره مسئوليت با 64 ماه و سه روز، محمد مجد آرا با 28 ماه و 20 روز، سيدعلي اكبر طاهايي با 17 ماه و 12 روز، سيد اسماعيل مفيدي با 33 ماه و 12 روز، اصغر قرباني با چهار ماه و 15 روز، داود كشاورزيان در دو دوره مسئوليت با 47 ماه و 11 روز، علي اصغر گرانمايه‌پور با 45 ماه و 9 روز، جعفر رحمان زاده با هفت ماه و 18 روز، غلامرضا انصاري با 26 ماه و 24 روز، محمد علي پنجه فولادگران با 20 ماه و هشت روز، محمد رضا صالحي با مسئوليت سرپرستي با چهار ماه و 11 روز و ابوطالب شفقت هم با 30 ماه و 12 روز مسئوليت استانداري مازندران را پذيرفتند.
 
در برخي از عزل و نصب‌هاي مديران در استان مازندران نكته اي كه به نظر مي رسد مهم باشد بومي و غيربومي بودن استانداران است كه هر از چند گاهي از سوي رسانه‌ها مورد بررسي قرار مي گيرد.
 
نوزدهمين استاندار مازندران، روز چهارشنبه در حالي معارفه مي‌شود كه غيربومي است، ولي سابقه مديريت در فرمانداري‌هاي قائم شهر و كردكوي (قبل از تقسيم استان مازندران و گلستان) را دارد.(bornanews)


  • ف الف شلدرهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 12 تير 1387-0:0

    اي كريمي ، كه از خزانه ي غيب
    گبر و ترسا وظيفه خور داري !

    براي تان آرزوي نيك روزي داريم.

    • فاضل هوشمندپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 12 تير 1387-0:0

      خوش به حال قائمشهری ها ، حالا نفوذ آنها به اریکه قدرت مازندران شروع می شود. مشکل زور تپان کردن نمایشگاه بین المللی !!!! قائمشهر به جای ساری هم حل می شود و بد به حال ساری که به عنوان مرکز مظلوم استان چه مصیبت هایی را باید تحمل کند. انشاء الله که این پیش قضاوت ناصحیح باشد و ازقبل عذرخواهی لازم را از محضر استاندار محترم داشته باشم.


      ©2013 APG.ir