تعداد بازدید: 2731

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 13 تير 1387-0:0

شفقت به جنوب رشته کوه البرز مي رود

شفقت-استاندار سابق مازندران-گفت:دو بار در هنگام نماز از اینکه نتوانستم پاسخ کاملی به مردم بدهم گریستم.


مراسم معارفه سید محمد کریمی به عنوان استاندار مازندران و تودیع ابوطالب شفقت با حضور سید مهدی هاشمی سرپرست وزارت کشور روز چهارشنبه 12 تیر ماه در استانداری مازندران برگزار شد.


مهدی هاشمی با بیان اینکه کار آمدی به معنای پاسخ گوئی به مطالبات مردم است ،قوه مجریه را مرکز ثقل کارآمدی نظام دانست و گفت: رضایت مردم کشور را به سوی آینده ای روشن وامید بخش سوق می دهد.


سرپرست وزارت کشور با اشاره به اینکه مازندران 5/13 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است گفت :شایسته است این استان با تکیه بر تمام ظرفیت های خود دین خود را در کار آمدی نظام و پاسخ به مطالبات مردم ادا کند.


هاشمی با اشاره به اینکه از اضلاع مهم گفتمان در دولت نهم خدمت رسانی ، پاسخ گوئی ، مبارزه با فساد ، تولید علم و جنبش نرم افزاری بوده است افزود: پیش نیاز تحقق این امر پیگیری مستمر و مدنظر قرار دادن شاخص هائی چون ساده زیستی ، پرهیز از تجمل گرائی تواضع نسبت به مردم و خود باوری دینی وانقلابی می باشد.


وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که باید نسبت به حل آنها اقدام شود از استاندار جدید انتظارم دارم در خصوص بیکاری ، خشکسالی ،مسکن و ارتقاء سطح رفاه مردم توجه جدی واساسی را لحاظ کند.


هاشمی استفاده از تمام ظرفیت های استان خصوصا در بخش های کشاورزی و صنعت ومعدن را خواستار شد وادامه داد: از استاندار سابق بابت تلاش و رفع موانع سرمایه گذاری در این خصوص بسیار سپاسگزارم.


وی با طرح این سوال که آیا یک مدیر دلسوز باید تا آخر در جایگاه خود بماند گفت: باید برای ارتقاء سطح کار آمدی نظام از تجربه افراد لایق و متعهد درسایر مسئولیت های حساس استفاده کرد.


هاشمی با بیان اینکه از شفقت در مقام استانداری استانی مهم تر استفاده خواهد شد تاکید کرد: اجازه ندهید شایعه پردازان وخواصی که معلوم نیست ریشه در کجا دارند شکاف در وحدت ایجاد کنند.


وی اذعان داشت: در بسیاری از مواقع علیرغم نگاه مثبت دولت در بکار گیری از نیرو های بومی در بخشی از موارد موانع و سد هائی ایجاد شده که اجازه استفاده از تمام پتانسیل فرد بومی راگرفته است.


هاشمی حمایت مدیران استان از سید محمد کریمی را خواستار شد و گفت: مردم و مدیران به انتخاب دولت و وزراء اعتماد کرده و شایستگی او را در این پست باور داشته باشند.


وی از بی نظمی موجود در مجموع اداری استان گلایه کرد و افزود: خواسته  جدی من از استاندار این است که نظم و انضباط را در دستگاه های اجرائی استان برقرار کند.

امااستاندار جديد مازندران گفت: تغییرات در استانداری تا حدودی منطقی بوده است ولی امیدورایم ثبات بیشتری در این بخش فراهم شود.

 سید محمد کریمی در حاشیه مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران گفت: خدا را سپاسگزارم که بار دیگر توفیق خدمتگزاری به مردم مازندران نصیب بنده شد.


وی ادامه داد: امیدوارم این تغییرات توام با تحول و نوآوری و خدمت بیشتر به مردم باشد.


کریمی با بیان اینکه تغییرات در استانداری تا حدودی منطقی بوده است خاطر نشان کرد: تغییر و تحول در فاصله زمانی بیشتر از دو سال خیلی عجیب نیست ولی امیدورایم ثبات بیشتری در این بخش فراهم شود.

 ابوطالب شفقت- استاندار سابق مازندران -نیز در جمع خبرنگاران گفت: سخت ترین لحظات دوران خدمت من در استانداری مازندران زمانی بوده که در ملاقات های عمومی نتوانسته ام پاسخ کاملی به مردم بدهم که ناشی از محدودیت های ما در این زمینه بوده است.


وی افزود: دو بار در هنگام نماز از اینکه نتوانستم پاسخ کاملی به مردم بدهم گریستم.


شفقت در پاسخ به این سوال که استاندار کدام استان خواهید شد تصریح کرد: هنوز چیزی قطعی نشده ولی جنوب رشته کوه های البرز محل جدید خدمت من است.(isna)


  • رضا شعباني توريپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 17 تير 1387-0:0

    براي استاندار خدوم متدين مردمي سابق استان كه افتخارات منطقه ما بندپي مي باشد ارزوي توفيق دارم .

    مديرين بابل نومه
    www.babolnume.blogfa.com
    به ما هم سر بزيد.

    • دوشنبه 17 تير 1387-0:0

      خدا آخر و عاقبت اين مردم را به خير کند!!! با وجود اين همه نخبه و مديران توانمند و انسانهاي قابل و کارامد، کار مردم اين کشور و از جمله مازندران به اينجا رسيده است که قرار است از خدمات درخشان و بي نظير و غير قابل توصيف!!!!!! آقاي شفقت در جاي ديگر استفاده شود. واي به حال آن استان و مردمش!!!!
      اين حرف نه سياسي است و حب و بغض شخصي بلکه واقعيتي از از بي کفايتي و نا کارامدي و عدم تجربه و توان ناکافي مديران دولت نهم است که مظاهر آن را در افزايش تورم، مشکلات اقتصادي، کمي آب و برق و گاز و عقب گرد به 30 سال پيش مي توان ديد!!! انشاء الله امثال آقاي شفقت منجي نجات خواهند بود!!!! ( عبارت آخر کمي به جوک شبيه است. )

      • پنجشنبه 13 تير 1387-0:0

        مردم مازندران شفقت را نه بخاطر استاندار و یا وزیر و وکیل بودنش دوست دارند، شفقت را بخلوصش به صداقتش به یکرنگی به ساده زیستی به محروم دوستی به مردم داری دوست دارند.دست حق بهمراهش و خداوند یار و یاورش باشد


        ©2013 APG.ir