تعداد بازدید: 2329

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 13 تير 1387-0:0

شب پر از حادثه ، دهشت افزاست

راننده مشهدی در نیمه های شب با چاقو در منطقه دشت نظیر کجور به قتل رسید.


 قضيه از اين قرار است که دونفر مسافرنما اهل پنجک مرزن آباد با متوقف کردن خودروی پراید سفید رنگ، از راننده آن درخواست می کنند که آنها را به مقصد مورد نظرشان برساند.

 راننده پراید نیز درخواست آنها را می پذیرد و دو مسافرنما را سوار بر خودروی خود می کند و به مقصدی که پایان آن مرگ بود مي برد.

 پس از طی مسافتی آن دو مسافر از "ع - م "- راننده پراید- می خواهند تا به سمت کجور حرکت کند.

 راننده جوان مشهدی نیز غافل از نقشه شوم آن ها، مسیر خود را به سمت کجور تغییر می دهد.

 سرنشینان پراید با نزدیک شدن به منطقه دشت نظیر کجور و حوالی بنیاد بتن،در اقدامی ناگهانی و ناجوانمردانه با چاقو اقدام به ضرب و جرح راننده خودروی پراید می کنند که با مقاومت راننده جوان روبرو می شوند.

 راننده مشهدی خود را از دست آنها رهانیده، با وجود جراحات شدید به بنیاد بتن مي رسد و موضوع را به افراد حاضر در آنجااطلاع مي دهد. آنها نیز بلافاصله طی تماس تلفنی اتفاق رخ داده را به پاسگاه انتظامی زانوس رستاق مستقر در بخش پول کجور مي رسانند.

به گزارش خبرنگار ما از کجور، نيروهاي پاسگاه انتظامی زانوس رستاق خود را به محل حادثه رساندند و بلافاصله فرد مضروب را با آمبولانس جهت درمان به بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان چالوس انتقال دادند ولی متاسفانه وي بر اثر شدت جراحات وارده و خونریزی شدید جان خود را از دست مي دهد.

شمسعلی نورمحمدی-بخشدار کجور-در این باره گفت:کجور با وجود مردمان فهیم و فرهنگ دوست و مهمان نواز یکی از مناطق بسیار امن است و سالهاست که مردم این منطقه با صلح و صفا و دوستی و در آرامش در کنار هم زندگی می کنند، بنابراین این حادثه نمی تواند امنیت منطقه کجور را زیر سوال ببرد.

 بخشدار کجور افزود:به محض اطلاع یافتن از وقوع حادثه در کوتاه ترین زمان ممکن قاتل و همدستش شناسایی و دستگیرشده، تحویل مقامات قضایی داده شدند.

فرستنده خبر:محمدحسین ملایی کندلوسی - (mazandnews@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir