تعداد بازدید: 2021

توصیه به دیگران 1

جمعه 14 تير 1387-0:0

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان: از فراکسیون دانشگاهیان مجلس حمایت می کنیم

ابوذر پورادیب گفت: از پیگیری تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم صرف نظر می کنیم.


 دبیرکل مجمع اعتدالگرایان (دانشجویان و فارغ التحصیلان) ضمن استقبال از تشکیل فراکسیون دانشگاهیان در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از این فراکسیون در انجام وظایفش حمایت می کنیم.

"ابوذر پورادیب" با اشاره به برنامه انتخاباتی تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در رقابت های انتخاباتی مجلس هشتم که توسط مجمع اعتدالگرایان مطرح شده بود، افزود: هدف این مجمع تقویت فراکسیون هایی است که در جهت خدمت به مردم به ویژه قشر نخبه و دانشگاهی جامعه گام بر می دارند و به همین دلیل از پیگیری تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم صرف نظر می کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: فراکسیون دانشگاهیان شامل دانشجویان هم می شود و ما با همکاری این فراکسیون می توانیم علاوه بر پیگیری مطالبات قانونی دانشجویان در تحقق مطالبات اساتید دانشگاهها نیز موثر باشیم.

به گفته وی، مطالبات قانونی دانشجویان در جلسات شورای مرکزی مجمع اعتدالگرایان شناسایی شده اند و در تعامل نزدیک و دوجانبه می توانیم در حد بضاعت خود به آنها جامه عمل بپوشانیم.

 این فعال سیاسی دانشجویی با بیان اینکه اکثر نمایندگان عضو فراکسیون دانشگاهیان در رقابت های انتخاباتی مجلس هشتم مورد حمایت مجمع اعتدالگرایان بودند، نسبت به آینده همکاری اعتدالگرایان و این فراکسیون ابراز امیدواری و تاکید کرد: از نظر مجمع زمینه همکاری وجود دارد.

پورادیب یکی از ویژگیهای بارز دوره هشتم مجلس شورای اسلامی را سطح بالای تحصیلات نمایندگان عنوان کرد و گفت: این ویژگی وجه تمایز این دوره نسبت به دوره های گذشته است و برهمین اساس انتظار می رود نمایندگان در تصویب قوانین دقیق تر عمل کنند.



    ©2013 APG.ir