تعداد بازدید: 4733

توصیه به دیگران 1

شنبه 22 تير 1387-0:0

روحانی:آمار بالاي دختران فراری برای جامعه اسلامی ما ننگ است

امام جمعه بابل گفت:بعضی از زن ها برای کوچک ترین کاری که می خواهند بيرون از خانه انجام دهند، ساعت ها خود را آرایش و آماده می کنند.


حجت اسلام و المسلمین حاج شیخ مجتبی روحانی امام جمعه بابل با انتقاد از عدم رعایت عفت عمومی در جامعه گفت: صحنه های ضجر آفرین بی عفتی  متاسفانه در جامعه ما نمود پیدا کرده است.

وي گفت: بی عفتی برای جامعه خسارت های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت و اگر این صحنه ها ادامه پیدا کند لطمات جبران ناپذیری بر پیکره فرهنگی جامعه ایجاد خواهد شد.

امام جمعه بابل ادامه داد:روزگاری با چماق رضاخانی سعی کردند تا عفت و حجاب را از زنهای ما بگیرند و امروز هم با شگردهای مختلف تهاجم و ناتوی فرهنگی می خواهند تا نسل های جامعه ما را آلوده و منحرف کنند.

روحاني افزود: خداوند متعال در قرآن تذکر می دهد در درجه اول مردها با رعایت عفت چشمان شان را از دیدن زن های نامحرم باز بدارند و سپس  زنان هم حیا را رعایت کنند و با چشمان خود بی عفتی نکنند و زینت های خود را برای نامحرمان مشخص نکنند.

خطیب جمعه بابل با انتقاد شدید از عدم توجه کافی به مساله رعایت حریم عفت و حجاب در جامعه گفت : متاسفانه آن گونه که به مسائل اقتصادی و ... توجه می شود به مسائل فرهنگی علی الخصوص عفت عمومی توجه نمي شود.

روحاني اذعان داشت:آمار دختران فراری متاسفانه آمار بالایی است که برای جامعه اسلامی و دینی ما یک ننگ محسوب می شود.

وي گفت:چرا هر کس احساس می کند با هر وضع و هر نوع لباس و پوشش و آرایشی می تواند در سطح جامعه حاضر شود و خود را به نمایش بگذارد؟

امام جمعه بابل گفت:بعضی از زنها برای کوچکترین کاری که می خواهند از خانه بیرون بروند ساعت ها خود را آرایش و آماده می کنند.

 حجت الاسلام حاج شیخ مجتبی روحانی در ادامه به مصرف زیاد وسائل و مواد آرایشی و ترویج خودآرایی برخی از زنها اشاره کرد و گفت: وضعیت رعایت حریم عفت عمومی در ادارات ما قابل قبول نیست.

وي گفت:برای مصرف نکردن نوشابه و تاکید برای مصرف دوغ در ادارات ما بخشنامه صادر می شود و به شدت اجرایی می شود،اما آیا آن گونه که شایسته است برای رعایت عفت برخورد اقدامي صورت می گیرد؟(miadbabol)


  • حسن خدادادپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 20 تير 1388-0:0


    ابسم‏اللَّه‏الرّحمن‏الرّحيم‏

    و الحمدللَّه ربّ العالمين نحمده و نستعينه و نتوكّل عليه و نستغفره و نصلّى و نسلّم على حبيبه و نجيبه و خيرته فى خلقه حافظ سرّه و مبلّغ رسالاته بشير رحمته و نذير نقمته سيّدنا و نبيّنا ابى‏القاسم المصطفى محمّد
    ضمن عرض ارادت به حاج اقا روحانی نظری ندارم گرچه حاج اقا بحث را روشن بیان کردند فقط میگویم احساس خطر میکنم برای نسل اینده ی شیعه

    • يکشنبه 26 آبان 1387-0:0

      خدايا اين وضع بي حجابي رو از بين ببر

      كه جوان ها ي جامعه ي ما رو به راه هاي

      كج نبره ودشمنان اسلام رونابود كن كه اونها

      باهث اين ها هستند با اين كار مي خواهند

      جوان هاي ما را منحرف كنند

      از ماموران دولتي هم مي خواهم كه به اين

      امور رسيدگي كنند

      • جمعه 28 تير 1387-0:0

        haghe entekhabe labas,ebtedaitarin haghe ensanit, ke be hich farde digari marbot nist

        • حسین الله یاریپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 22 تير 1387-0:0

          واقعا وضع بیحجابی و بیعفتی زیاد شده است .دیشب برای مراسم جشن به اتفاق خانواده به پارک نوشیروانی بابل رفتیم که گروه گروه پسران و دختران با وضع فضاحت بار را دیدیم که خانواده ما با دیدن این وضع اصرار داشتند که از پارک بیرون برویم و به جای دیگری برویم.واقعا وقتی این صحنه را دیدیم کلی خجالت کشیدیم.دخترانی که ساعت 11 شب با آن وضع بیرون خانه هستند پدر و مادر ندارند؟


          ©2013 APG.ir