تعداد بازدید: 2053

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 3 شهريور 1387-0:0

ناطق نوری: پیر شده‌ام

رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری در خصوص احتمال فعالیت خود به عنوان محور جریان اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من دیگر پیرمرد شده ام و باید جوانان این کارها را انجام دهند.


حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری افزود : در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم مشخص شد که جریانها خودشان کارشان را بلدند و دیگر نیازی به حضور من نیست.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا با سران جریانهای اصولگرا دیداری داشته است، اظهار داشت: با عزیزان دیدارهایی داشته ام اما این دیدارها رسمی نبوده و تنها به صورت دوستانه انجام شده است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری در خصوص پیشنهاد خود مبنی بر تشکیل دولت وحدت ملی یادآورشد: زمانی که من آن پیشنهاد را مطرح کردم منظورم این بود که اگر می خواهید به وحدت ملی برسید یک گروه به تنهایی نمی تواند کشور را اداره کند و همه کسانی که اسلام، انقلاب، امام، نظام و رهبری را قبول دارند جمع شوند تا دولت وحدت ملی تشکیل شود.

ناطق نوری تاکید کرد: پیشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود، اما متاسفانه دیدیم که هر گروهی به دنبال کار خودش رفت و تئوری من هم در نطفه خفه شد.

خبرنگاری از وی در خصوص اظهارات اخیر اسفندیار رحیم مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی سئوال کرد که ناطق نوری با تاکید براینکه این اظهارات بی ربط بود خاطر نشان کرد: مشایی بحث خوبی را مطرح نکرد و تعبیر غلط و نپخته ای را بیان کرد همانطور که آقای لاریجانی اشاره کرد مسئولان کشورباید سنجیده حرف بزنند تا موجب سو استفاده نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر مراد مشایی مردم فلسطین است که آنها آواره اند، اما اگر مرادش ساکنان آن مناطق است که از اطراف و اکناف آمده اند و ساکنان فلسطین را از آنجا آواره کرده اند که تعبیر ملت بر این نیست چون ما اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و ساکنان آنجا هم مردم نیستند.(mehrnews)



    ©2013 APG.ir