تعداد بازدید: 1977

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 3 شهريور 1387-0:0

اين خط ، اين نشان!

رحیم مشایی گفت: از مطبوعات و سايت‌هايي كه طي چند روز اخير با مطالب نادرست خود، قصد تخريب بنده را داشته اند، شكايت خواهم كرد.


رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري با تاكيد بر اينكه به كار خود در اين سازمان ادامه خواهد داد، گفت: از رسانه‌هايي كه طي روزهاي اخير با مطالب نادرست خود قصد تخريب من را داشتند، شكايت مي‌كنم.

اسفنديار رحيم مشايي رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در حاشيه مراسم تجديد پيمان اعضاي هيئت دولت با آرمانهاي امام راحل، اظهار داشت: از مطبوعات و سايت‌هايي كه طي چند روز اخير با مطالب نادرست خود، قصد تخريب بنده را داشته اند، شكايت خواهم كرد.

وي با بيان اينكه اين شكايت‌ها از سوي مركز جهاني شدن در حال پي‌گيري است، گفت: اين رسانه‌ها بايد جوابگوي مطالب نادرست و كذب خود باشند.

مشايي همچنين با تاكيد بر اينكه به كار خود در سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري ادامه خواهد داد، برگزاري جلسه‌اي با حضور رئيس جمهور براي بركناري خود را بشدت تكذيب كرد و آن را ساخته رسانه‌هايي دانست كه قصد تخريب وي را دارند.

گفتنی است آنچه از قول مشایی در رسانه ها درج شده است علاوه بر اعتراض مراج تقلید اعتراضات فراوانی را در میان طیف های مختلف سیاسی برانگیخته است.

اظهارات رحیم مشایی در حالی صورت می گیرد که عدم برخورد رئیس جمهور با رحیم مشایی علاوه بر القای برخی تناقضات، افکار عمومی را منتظر پاسخ احمدی نژاد در قبال درخواست مراجع معظم تقلید، علما، نمایندگان مجلس، دانشجویان و سایر مردم برای برکناری مشایی نگه می دارد.
 
این در حالی است که روزنامه «اعتماد ملی» ارگان حزب اعتمادملی روز شنبه نوشت اسفندیار رحیم مشایی معاون رئیس‌جمهور سرانجام رفتنی شده است و قرار است روز یک‌شنبه استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کند.

به گزارش اعتماد ملی «براساس شنیده‌ها قرار است كه رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یكشنبه استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور كند. در متن استعفایی كه مشایی تهیه كرده جلوگیری از بهانه‌جویی‌ها برای حمله به دولت نهم و حمایت از دولت از جمله دلا‌یل این استعفا ذكر شده است».
 
روزنامه اعتمادملی در ادامه آورده است:‌ مشایی نشست‌هایی را نیز با مسعود زریبافان و سیدمهدی هاشمی داشته است كه این ظن را تقویت كرده كه یكی از این دو جانشین مشایی باشد.(fardanews)



    ©2013 APG.ir